Toon posts:

coolermaster hcc- 601

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
misschien een rare vraag over een wat al oudere koeler maar heb hier een amd 2400+ en vraag me dus af of dit wel kan.?
Cooermaster site gekeken maar krijg geen maximale processor waardes te zien zoals bij de meeste.
Misschien weet iemand een site waar dat wel zou kunnen staan.

Alvast vriendelijk bedankt ;)

• vogeltje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08-2025
het is de HCC-L61 niet HCC-601 :?

hier staat een systeem wat met een HCC-L61 is uitgerust, en dat is een 3000+, dus denk et wel.

trouwens, misschien een idee om er een fan adapter(60 -> 80) op te zetten, en dan een stille papst op te schroeven??

binnenkort een hele dikke casemod :P

Verwijderd

Topicstarter
bedankt meer hoefde ik niet te weten .
En inderdaad het is de de hcc-l61 schrijffoutje!!!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:16
De HHC-l61 hoef je heelmaal niet te modden met een fanadapter. De koeler die er standaard op zit is stil genoeg en verplaatst meer dan genoeg lucht. Waarschijnlijk zul je zelfs de koelprestaties naar beneden halen als je er een grotere fan op zet. (meer luchtstroom != snellere warmteafgifte)

Strava | AP | IP | AW

• vogeltje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08-2025
Webgnome schreef op 24 januari 2004 @ 19:36:
De HHC-l61 hoef je heelmaal niet te modden met een fanadapter. De koeler die er standaard op zit is stil genoeg en verplaatst meer dan genoeg lucht. Waarschijnlijk zul je zelfs de koelprestaties naar beneden halen als je er een grotere fan op zet. (meer luchtstroom != snellere warmteafgifte)
= true, ik had de HCC-001 in mijn kop. Die is luidruchtig

binnenkort een hele dikke casemod :P