Toon posts:

MSN Onvrijwillige verandering van startpagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Sinds 2 dagen is mijn Internet Explorer startpagina (onvrijwillig) veranderd naar http://www.msn.nl/Default.asp?Ath=f
Als ik dit via de expl. instellingen weer op mijn zelf gekozen startsite zet, wordt deze bij de volgende keer dat Explorer wordt gestart weer op de MSN starpagina gezet. Heeel vervelend dus :( .
Heeft iemand een idee waar/hoe ik dit ergens ongedaan kan maken alvorens ik MSN de-installeer?

Alex

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat zit toch ergens in de opties van MSN verstopt?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:24

momania

iPhone 30! Bam!

Dit gebeurt nooit onvrijwillig.... je zal tijdens de installatie van MSN gewoon een vinkje vergeten zijn uit te vinken.

En waarschijnlijk zul je dit nu ook eerst binnen MSN ergens moeten uitvinken, omdat die nu waarschijnlijk zo ingesteld staat dat hij steeds die startpagina weer terug zet.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Beddankt voor jullie reacties,
Msn was maanden geleden al geinstalleerd, en ik ben niet aan de instelling bezig geweest. Daarom is het zo vervelend dat dit nu opeens gebeurd.
En in MSN prefs, heb ik al gezocht naar eventuele opties om het uit te kunnen zetten. Maar dat staat er niet tussen.
Vandaar deze posting.

Verwijderd

Post je HT log eens. :D

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Even voor de duidelijkheid ( ;) ): HT == HijackThis :)

[ Voor 37% gewijzigd door F_J_K op 24-01-2004 19:24 . Reden: hmm, RML n00b ben ik :P ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 14:02
Gewoon even in regedit zoeken naar 'www.msn.nl' en alles dat je tegenkomt leegmaken. Geheel onvrijwillig bestaat imho niet.

^ Wat hij zegt.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Z-Dragon schreef op 24 januari 2004 @ 19:23:
Gewoon even in regedit zoeken naar 'www.msn.nl' en alles dat je tegenkomt leegmaken. Geheel onvrijwillig bestaat imho niet.
Dat lijkt me een beetje overkill in dit geval, zeker zonder te weten wat wat is en zonder een backup te maken van de keys :X

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:52
Al eens gescand op spyware met Ad-aware?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het voor elkaar.
Ik heb via Windows programmatoegang en instellingen de instellingen gewijzigd de standaard webbrowser weer op Internet Explorer gezet. Daarna was het volgens mij goed.
Adaware draait altijd op mijn PC en Norton Firewal + anti Virussoftware.

Zit ik met nog een probleem...
Ik had America's Army geinstalleerd. Mooi programma, alleen moest er een ander proggie gedownload (dotnetfx.exe volgens mij) en geinstalleerd.
Om te kunnen multiplayen op het Net vlgens mij.
Het heeft iets aan mijn netwerk instellingen veranderd, want nu moet ik bij het opstarten inloggen. En er is een Administrator aangemaakt waarvan ik niet het wachtwoord weet!!!!! Ik kan dus niet meer Windows-updaten. Want dat moet in de Administrator modus, waarvan ik het wachtwoord niet heb.....
Lekker wel.. :r
Iemand een idee?

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 12:44:
Ik heb het voor elkaar.
Ik heb via Windows programmatoegang en instellingen de instellingen gewijzigd de standaard webbrowser weer op Internet Explorer gezet. Daarna was het volgens mij goed.
Adaware draait altijd op mijn PC en Norton Firewal + anti Virussoftware.

Zit ik met nog een probleem...
Ik had America's Army geinstalleerd. Mooi programma, alleen moest er een ander proggie gedownload (dotnetfx.exe volgens mij) en geinstalleerd.
Om te kunnen multiplayen op het Net vlgens mij.
Het heeft iets aan mijn netwerk instellingen veranderd, want nu moet ik bij het opstarten inloggen. En er is een Administrator aangemaakt waarvan ik niet het wachtwoord weet!!!!! Ik kan dus niet meer Windows-updaten. Want dat moet in de Administrator modus, waarvan ik het wachtwoord niet heb.....
Lekker wel.. :r
Iemand een idee?
Administrator bestond al, die wordt aangemaakt tijdens je windowsinstallatie. Probeer eens gewoon een leeg password, of iets anders waar je waarschijnlijk aan dacht tijdens je win installatie ;)
Pagina: 1