Toon posts:

[xp] Internet Explorer loopt vast bij een pop up

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem:

Internet exporer loopt goed tot er een pop up komt. Sluit je direct de pop up of sluit je direct het scherm waar je in bezig was dan gaat het ook goed. Doe je dit niet dan loopt internet explorer vast. druk je op ctrl+alt+del dan staat er bij de net geopende pop-up "reageert niet". Je beeindigd de taak en alles wat met internet explorer werkt wordt afgesloten. Dit is dus onwijs irritant.

Ik heb het volgede al geprobeert:
-Windows XP er opnieuw opgezet.
-Internet explorer (de laatste) er opnieuw opgezet.
-De verbinding met MXstreaam opnieuw aangemaakt.

Wie weet hoe dit te verhelpen is?

• hydex
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-04 11:24
Pop up killer, alleen daar los je het daadwerkelijke probleem natuurlijk niet mee op. Wat je ook kunt doen is opera browser downloaden.. het is wel een vaag probleem.. heb je adaware er al eens overheen gegooid? dat is een proggie de je register bij langsloopt op irritante spawn en andere trojan horses die dit soort problemen wel eens kunnen veroorzaken.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Scan eens met AdAware, Spybot en Hijackthis - en post nadat je de 1e gedraait hebt, de logfile van Hijackthis dan nog eens? :)

Verwijderd

Topicstarter
Na het draien van Ad-aware 6.0 lijkt inderdaad het probleem opgelost.

Hartelijk bedankt. Dit zal het aantal scheldpartijen op de computer (natuurlijk van huisgenoten) sterk verminderen. :)

Hijackthis heb ik niet gebruikt dus de logfile van die heb ik nog niet. De logfile van Ad-aware was dusdanig groot (455 items) dat ook dat moeilijk gaat.