Toon posts:

Tv-out, Dvi én Vga tegelijk aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het op de één of andere manier mogelijk om én mijn VGA poort (Primaire monitor), mijn DVI poort (secundaire monitor) en mijn TV-out(kloon van Primaire monitor) tegelijk te laten werken? Ik kan met nView alleen twee apparaten tegelijk gebruiken, en ultramon ziet alleen die twee die ik met nView ingesteld heb :?

Ook heb ik de search gebruikt en met o.a. de volgende zoekwoorden gezocht: "tv-out dvi vga tegelijk", "tv dvi vga tegelijk" en wat andere combinaties daarvan, echter heb ik niks gevonden.

Het gaat hier om een POV fx5200

Weet iemand hoe ik dit werkend krijg :?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Naar mijn weten zijn er geen geforce kaarten die tri-view (drie schermen tegelijk aansturen) ondersteunen... Tenminste, zonder veel geknutsel...

Verwijderd

Topicstarter
MikeyMan schreef op 24 januari 2004 @ 18:04:
Naar mijn weten zijn er geen geforce kaarten die tri-view (drie schermen tegelijk aansturen) ondersteunen... Tenminste, zonder veel geknutsel...
hmmm, dat zou jammer zijn :'(

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jazeker...

De enige andere optie is een Matrox kaart kopen volgens mij (of een pci kaartje erbij met tv-out, denk dat dat goedkoper is...)

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:23
Idd, ondanks dat je 3 aansluitingen hebt (DVI, VGA en S-video), kunnen er maar 2 simultaan worden gebruikt.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
GarBaGe schreef op 24 januari 2004 @ 18:48:
Idd, ondanks dat je 3 aansluitingen hebt (DVI, VGA en S-video), kunnen er maar 2 simultaan worden gebruikt.
Dat is jammer... En een matrox kaart kopen is ook niet echt optie, want ik kan heus wel zonder die 3 tegelijk. Ik vroeg het me alleen af of ik ergens overheen keek of las, maar niet dus.

Jammer.
Pagina: 1