"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
bij mij doet ie er maar een fractie van een seconde over, zo gebeurd
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Is sporadisch, verbinding is niet slecht ofzoLuNaTiC schreef op 24 januari 2004 @ 17:04:
en dat ligt niet aan je eigen verbinding, heb je geen uploads lopen, etc?
bij mij doet ie er maar een fractie van een seconde over, zo gebeurd
Heb het trouwens alleen met IE 6.0, Mozilla 1.5 doet het wel gesmeerd ( http-compressie ?
[ Voor 14% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 24-01-2004 17:15 ]
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
True()chem schreef op 24 januari 2004 @ 17:08:
met mijn arendsoog ik zie een adframe die-ie aan het inladen is.
Nee niet dat ik weet

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
zet die eens even uit en probeer het dan nog eens
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Intentionally left blank
Nee daar staan maar 2 regels in.F_J_K schreef op 24 januari 2004 @ 17:46:
Kijk even naar je hosts file of daar adserver.nl (of tweakers.net)in staat. Dat wil jij niet en dat willen wij niet
Probleem ? Denk t niet, de rest van GoT werkt goed.D2k schreef op 24 januari 2004 @ 17:49:
google searchbar probleem?
zet die eens even uit en probeer het dan nog eens
Waarom krijgen we dan ook banners tijdens het uitloggencrisp schreef op 24 januari 2004 @ 18:50:
Ik heb voor 1.9.2 al ingebakken dat adframes niet in een redirect-pagina geinclude worden; daarmee zou het probleem opgelost moeten zijn. webads is gewoon af en toe traag...

"Deze uitlogpoging wordt mede mogelijk gemaakt door..."LaLaLand schreef op 24 januari 2004 @ 19:04:
Waarom krijgen we dan ook banners tijdens het uitloggen? Ervoor en erna, OK..
Uitloggen kost ook bandbreedte en om de sponsors tevreden te houden denk ik dat ze daar ook een ad moeten plaatsen...
[ Voor 38% gewijzigd door BèR op 24-01-2004 19:09 . Reden: quote ]
Tis maar één paginamisbehavingman schreef op 24 januari 2004 @ 19:06:
"Deze uitlogpoging wordt mede mogelijk gemaakt door..."
Uitloggen kost ook bandbreedte en om de sponsors tevreden te houden denk ik dat ze daar ook een ad moeten plaatsen...
/Zeik
Maar het ligt dus niet aan GoT maar aan webads.
Slotje
[ Voor 27% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 24-01-2004 19:32 ]
klik gewoon door, we hebben wel wat beters te doen dan te zeuren over een banner op een uitlog pagina..
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.