Toon posts:

Stationsletter wijziggen

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn stationsletters wijziggen im windows ME

Dit lukt niet via apparaatbeheer de stations letters staan er wel maar in kan ze niet wijziggen.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Zo niet, weet iemand hoe je dit in windows 2000 of 98 moet doen?

de oplossing graag bij welk besturingsprogramma dit het makkelijkste werkt

alvast bedankt.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

In Windows 2000 (en XP en 2003) kan je dat via de Management Console doen (Disk Management, en dan rechtsklikken op de betreffende drive en kiezen voor Change Drive Letters and Paths).

In Win9x (en dus ook WinME) kan dat afaik weet niet, misschien wel met 3rd-party tools.

Virussen? Scan ze hier!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Van welke drives wil je dat doen dan?
je kunt via device manager in ME en 98 op de drive klikken en hier bij de eigenschappen de letter veranderen.
In 2000 en XP kun je dit doen via computer managment en dan diskmanagment en kun je ze hier aanpassen. dit staat ook in de FAQ overigens

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Diskmanagement kan je overigens ook direct oproepen met diskmgmt.msc. Daarnaast kan je dit ook met Partition Magic doen, als je dat hebt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dit ff proberen ik heb er trouwens wel partition magic opstaan maar ik kan die functie nergens meer vinden (ik heb het al eens eerder gedaan bedenk ik me nu maar dat is al een tijdje geleden)

Hoe moet het ook al weer in Partition magic (8.0)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 16:38 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:29

momania

iPhone 30! Bam!

Ga het eerst maar eens proberen. Op GoT willen wel wel dat je eerst eens goed vooronderzoek doet en dat ook een beetje aantoont, dus wat je al zelf hebt gezocht en gevonden etc...

Neem ook even Windows Operated Systems - Policy door mbt je topictitel en topicstart.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.