Toon posts:

problemen met batch xcopy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik xcopy f:\*.* k:\ /s /e /h /y om files te kopieren. Echter stopt hij halverwege zonder rare meldiingen. Hoe kan dit?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Heb je /C ook al eens geprobeerd?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het nu. Blijkbaar crashed hij bij een bepaald bestand vanwege de naam. Is hier iets aan te doen?

Verwijderd

ja, dos kan niet overweg met bestandsnamen groter dan 12 letters volgens mij. Of geld dit niet voor dit? of zit ik nu helemaal verkeerd :?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 15:12 ]

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 15:11:
ja, dos kan niet overweg met bestandsnamen groter dan 12 letters volgens mij. Of geld dit niet voor dit? of zit ik nu helemaal verkeerd :?
DOS kent alleen 8.3-files, maar XCOPY kan ook in Win9x/2K/XP gebruikt worden (commandprompt), en dan kan je wel files van 250 tekens kopieren.

Alleen vreemde tekens (accenten etc) in filenames willen nog wel eens moeilijk doen is mijn ervaring. Heb je toevallig files met accenten in hun namen?

Virussen? Scan ze hier!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

lisson01,

Uit je topic ontbreekt echt heel veel informatie - zo mis ik welk OS het hier over gaat, op welke file dit mis gaat (gaat dit altijd op dezelfde file mis), welk file system(s) je gebruikt en dergelijke. Geef even iets meer (een boel meer!) informatie aub :)
Pagina: 1