Welk programma ???

Pagina: 1
Acties:

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hallo allemaal.

Ik heb hier kabel internet van @home groningen en speel vaak unreal tournament via het net, maar nu heb ik het probleem dat bijna elke avond mijn ping erg hoog ligt tussen de 5000 en 10000 ja ja.
Oke je begrijpt dat hier niet mee te spelen valt.
Ik denk nu dat er iemand hier een server of wat dan ook zit te draaien ???
Zijn er ook programma's waar ik aan kan zien welke mensen in mijn groep veel bandbreedte gebruiken??

Heb ook al een mailtje gestuurd naar @home maar na 2 weken gebeurd er weinig.

Verwijderd

Naar wie ping je?

Met start > uitvoeren: "cmd" > "Netstat -a" kun je al je open verbindingen zien, of met een tooltje zoals Socket Port Owner

Kijk eens of er iets van vreemde dingen aktief op je PC dwalen: SA Faq: virussen & spyware en controleer of je veel onnodige services hebt draaien WOS Faq: services.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 14:58 ]

Verwijderd

Check even of je niet toevallig netmeeting als background service hebt draaien.
Met dxdiag geeft ie dat sowieso aan.... Ik had in het begin hetzelfde met counterstrike....

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

wellicht ben je zelf de oorzaak

kijk ook eens hoeveel netwerkverkeer je genereert met niks doen.
je zou niet de eerste zijn die gehackt was.
een daardoor geen verbinding meer overhouden

[ Voor 14% gewijzigd door Fish op 24-01-2004 15:11 ]

Iperf

• Happy2000
  • Niet online
Hoi

Het gebeurd dus sávonds meestal na 20.00 uur en na een uur of 23.00, 00.00 is het weer goed.
Als ik rond 6 uur unreal speel is het wel goed, nu werkt het ook goed (zaterdag middag)

De ping geeft unreal zelf al aan, bij speedtest haal ik dan een upload van 0.4 tot 4kb naar een hele tijd wachten voordat de test klaar is.

Het lijkt me dus niet dat het aan me zelf ligt anders moeet het toch altijd slecht zijn.

Ik draai hier verder niet veel bijzonders mee, spyware en virussen worden altijd gecontroleerd hier.

• Happy2000
  • Niet online
Hoi nog een keer.

Had hier wel staan bij de firewall dat 'generic host process for windows 32 service' wel aan staat voor server heb dit uitgezet en messenger staat hier geblokt voor server.

En veel netwerk verkeer is me eigelijk nog niet opgevallen zal er eens op letten als het sávonds weer gebeurd.
Pagina: 1