Toon posts:

Salaris voor beginnende MBO Technische Informaticus

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik zit nu in mijn laatste jaar van het MBO kantoorautomatisering. Dit laatste jaar is voltijd (extern) stage lopen. Ik zit nu dus al ruim een half jaar bij een (MKB) bedrijf dat reseller is van o.a. Exact. Het bedrijf wil me graag houden, als ik klaar ben met mijn opleiding. Dit leek mij een mooie kans, en dus zijn we gaan kijken wat mijn werkzaamheden zouden worden. Mijn werkzaamheden zullen zijn de interne processen analyseren, optimaliseren en zonodig automatiseren.
Nou is mij hiervoor € 1.300 p/m Bruto voor geboden. Ik heb met de directeur afgsproken hier over na te denken dit weekend.
Ik heb absoluut geen idee hoe veel dit is in vergelijk met mijn opleiding... iemand een idee???
m.a.w: Zou ik meer moeten vragen, of moet ik hier juist hartstikke blij mee zijn???

Bij voorbaat dank

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat was ongeveer mijn startsalaris met een MBO Technische Informatica opleiding toen ik 22 was. Volgens mij is dat vrij mager.

Maar aan de andere kant, ICT werk is zo ruk te krijgen op het moment, ik zou het aannemen als ik jou was.

offtopic:
Misschien interessant draadje wat ik een tijdje geleden gestart heb: [rml][ ICT] Werkloos, en nu?[/rml]
heb nog nooit zoveel reacties op een eigen gestart draadje gehad :p maar of dat nu positief is in dit geval :/

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Hoe graag ik je ook wil helpen, het is niet de bedoeling dat je dit soort topics hier post. Je kunt dat ook in onze policy lezen - dus je had dat wel kunnen weten :). Omdat het eigenlijk nergens op GoT hoort sluit ik dit topic.

1300 euro lijkt me overigens een zeer redelijk bedrag voor een MBO-er. HBO-ers beginnen meestal op 1700, WO-ers op 2200. Maar het hangt erg af van de sector en van je werkervaring. Het is niet zozeer je opleiding die verschil maakt alswel je werkervaring.

[ Voor 39% gewijzigd door Christiaan op 24-01-2004 14:51 ]

Dit topic is gesloten.