Zojuist las ik dat KPN geen USB modems meer levert bij nieuwe abonnementen. Ik heb een aanvraag lopen bij Wanadoo Adsl en ik zou graag willen weten welk merk en type ethernetmodem ik ga ontvangen. Wanadoo zelf is vrijwel onbereikbaar per telefoon, vandaar deze vraag.
Waarom wacht je niet gewoon af? Je kan er toch niets aan veranderen lijkt me als je ze nu al niet kan bereiken
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Dan kan ik me alvast verdiepen in de instellingen van dat modem. Is toch niet zo vreemd?bjck schreef op 24 januari 2004 @ 14:31:
Waarom wacht je niet gewoon af? Je kan er toch niets aan veranderen lijkt me als je ze nu al niet kan bereiken
Verwijderd
Ik hoop dat ik dan ook een ethernetmodem krijg omdat ik een usbmodem heb genomen omdat deze gratis was en de ethernetmodem 69€ koste.
Ik heb/had chello dus een netwerkkabel ligt er al.
Ik heb/had chello dus een netwerkkabel ligt er al.
Verwijderd
@TS: is erg makkelijk zelf op te zoeken, kijk maar
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 14:41 ]
Verwijderd
http://www.wanadoo.nl/adsl/
Meschien hebje hier iets aan.
Meschien hebje hier iets aan.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 14:42 ]
Op de site van KPN staat bijzonder duidelijk vermeld welk modem je krijgt. Met een beetje eigen research had je dit gewoon moeten kunnen vinden. Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()