[Wc]Slang Pilaar 13mm messing.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:08
Deze Slagpilaar heeft een 13mm ( 1/2inch ) aansluiting en 1/4inch draad.

En nu is mijn vraag waar kan je deze halen :| ben al naar wat doe het zelf zaken geweest in de buurt maar niks.

Het gaat er om dat ik hem aankomende woensdag al heb en ik heb geen zin aan verzendkosten te betalen hoogstens 80cent.

Iemand een idee? we hebben wel wat grote doe het zelf zaken maar daarvoor moet ik een eindje rijden dus daarom wil ik het even zeker weten want anders rijd ik er heen voor nopes.

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 10:55
Grote watercoolingvragentopic?

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Volgens mij zijn die dingen vaker te koop bij inkoopacties ... www.inkoopacties.net of www.laupro.nl

Daar zijn dacht ik vaker waterkoel accesoires inkoopacties e.d.

• rhodium
De_Bastaard schreef op 24 januari 2004 @ 14:33:
Volgens mij zijn die dingen vaker te koop bij inkoopacties ... www.inkoopacties.net of www.laupro.nl

Daar zijn dacht ik vaker waterkoel accesoires inkoopacties e.d.
lees eens :| ik wil ze dus voor woensdag al hebben en volgens mij moet dit toch wel ergens te koop zijn het is gewoon een messing slang pilaar

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 10:55
Rddr schreef op 24 januari 2004 @ 15:42:
[...]

lees eens :| ik wil ze dus voor woensdag al hebben en volgens mij moet dit toch wel ergens te koop zijn het is gewoon een messing slang pilaar
Ga toch ff zelf zoeken zeg bij de locale ijzerboer ofzo hebben ze ook vaak die dingen, pak de pricewatch en kijk waar ze waterblokken verkopen, daar verkopen ze ook vast dat soort dingen.

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

Verwijderd

Rddr schreef op 24 januari 2004 @ 13:57:
Deze Slagpilaar heeft een 13mm ( 1/2inch ) aansluiting en 1/4inch draad.

En nu is mijn vraag waar kan je deze halen :| ben al naar wat doe het zelf zaken geweest in de buurt maar niks.

Het gaat er om dat ik hem aankomende woensdag al heb en ik heb geen zin aan verzendkosten te betalen hoogstens 80cent.

Iemand een idee? we hebben wel wat grote doe het zelf zaken maar daarvoor moet ik een eindje rijden dus daarom wil ik het even zeker weten want anders rijd ik er heen voor nopes.
Je moet toch inmiddels wel weten waar je ze kan halen?????? ;)

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Check 's bij een auto zaakje of sloperij, loodgieter, enige optie als je geen verzendkosten wilt betalen...

• rhodium
Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 16:18:
[...]

Je moet toch inmiddels wel weten waar je ze kan halen?????? ;)
kep ze bij me waterkoeling gekregen en meteen extra besteld maar ik heb geen zin om dan nog eens voor 8 euro verzend kosten te betalen terwijl die dingen 2,50 a 3,00 euro kosten.

• rhodium
_XipHiaS_ schreef op 24 januari 2004 @ 16:33:
Check 's bij een auto zaakje of sloperij, loodgieter, enige optie als je geen verzendkosten wilt betalen...
is hier niet in de buurt :(

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
Ongeloofelijk hoe moeilijklezen toch blijkt te zijn ...............

Ik heb ze na lang zoeken bijde "hoza" gevonden

Probeer es een onderdelen shop of nog liever een ijzerwaren handel (als die te vinden zijn in de buurt

Verwijderd

Rddr schreef op 24 januari 2004 @ 17:04:
[...]

is hier niet in de buurt :(
dan stuur je toch een mailtje dat je ze onverzekerd wil laten versturen.... kost je dan 1 euro.... en het risico dat ze ergens zoek raken is dan voor jezelf....

Alles is mogelijk...... ben de moeilijkste niet

Verwijderd

Je wilt ze niet op laten sturen, je moet ze snel hebben, en je vertelt niet eens in je startpost waar je woont?

Logisch dan toch dat mensen met bouwmarkt/loodgieter/etc. aankomen, en verder met niks nuttigs.

Wil je weten of de bouwmarkten waar je voor moet rijden ze hebben? Neem de telefoon, en bel ze op. Sim-pel. Hebben ze die niet? Neem de gouden gids, en vervolgens weer de telefoon.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.