Toon posts:

[OE6] Kan geen berichten verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan sinds kort geen e-mail berichten verwijderen in outlookexpres 6.0.
In geen enkele man(postvak in uit enz. als ik een bericht selecteer dan licht het delete kruis wel op maar het werkt niet. Ook bericht verwijderen met de rechtermuisknop werkt niet en de normale Deletie toets ook niet !!!!!!

Ik gebruik win Xp SP1

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
maak je toevallig gebruik van een IMAP server IPV pop3 :?

op mijn werk gebruiken we namelijk ook IMAP en zijn erachter gekomen dat outlook express totaal bagger is als je IMAP gebruikt

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik zet nog even '[OE6]' in de topictitel zodat iedereen weet om welk product het gaat ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik gebruik gewoon een pop3 account

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Why can't I delete messages inside OE?

That can happen if the Deleted Items folder is damaged. Move all messages you might want to keep out of the Deleted Items folder and into another mail folder you create. Close OE, then delete the file "Deleted Items.dbx" in your Identity's store folder. OE will create a new one when you re-open OE.
bron

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan helemaal geen *.dbx bestanden vinden ?????

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij mij is dat:

C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\{AA8BE961-D3D2-407D-9975-FE33360B6F5F}\Microsoft\Outlook Express

Local Settings is een hidden map, dus blijkbaar zoek je niet op verborgen bestanden ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt !!!!! dat was het inderdaad kon er alleen bij in veiligemodus, ben niet de admini !!!!!!
Pagina: 1