Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:43
Ik wil graag een Mp3 speler kopen, alleen ben ik dus helemaal niet bekent op het gebied van die dingen. Ik heb namelijk nog een walkman, moet je nagaan nog geen eens een discman 8)7. Het enige dat ik weet is dat er 3 verschillende zijn

1. Mp3 spelers met Usb stick van 64/128/256/512 MB ram. Deze zijn klein en licht en er kunnen voldoende nummers op een stick van 256

2. Mp3 Cd spelers. Dit is een formaat van een CD alleen kunnen er op de cd veel nummers.

3. Mp3 spelers met HDD. Deze zijn zwaar en vaak wat groter dan gewone Mp3 spelers.

Wat ik nou zoek?

Ik ga mijn mp3 speler gebruiken vooral op school, gewoon in de les muziek luisteren en op voor op de fiets naar school.

Ik heb begrepen dat de Mp3 spelers met HDD niet geschikt zijn voor joggen of sporten ed. Wat misschien niet handig zou kunnen zijn, als ik dit eventueel zou gaan doen.

Een Mp3 Cd speler is een btje te groot voor mij en dit eigenlijk niet wat ik zoek.

Ik zou eigenlijk graag willen weten welke van de 2 Mp3 spelers ik nou het beste zou kunnen nemen en welk merk/mp3 speler nou goed is.
Mijn budget is ong 250 euro, mag ook iets hoger zijn...

Ga nou ook niet zeggen gebruik de search, want dan krijg ik topics van 1 of 2 geleden waar ik dus niets aan heb, want die mp3 spelers zijn al wat ouder.

Ik heb mp3 spelers.nl gekeken, maar als ik dan producten kies kan ik dus allemaal merken kiezen en ik weet dus absoluut niet wat ik moet nemen.
Op kieskeurig.nl heb ik ook gekeken en daar had ik er 1 van Acer gevonden die blijkbaar wel goed was :? :? . Die was 89 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door STIMPPYYY op 24-01-2004 13:04 ]

Verwijderd

goh --> broertje :P

ik heb de mp-f50 van mpman en dat is een prima ding, in de klas en op de fiets naar huis kan continu luisteren, ook tijdens het hardlopen heb ik een aanstaan dus dit is wel een aanrader vanuit mijn opzicht. (maarjah tis ieder voor zich natuurlijk)

edit: die van mij was €100 (pl€99) btw

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 13:04 ]

Verwijderd

De USB sticks vind ik (persoonlijk) minder mooi.
Deze hebben altijd dezeflde vorm (langwerpig) en is nooit uitbreidbaar en te kleine display.

Ik zou voor een HDD Mp3 Speler gaan (jouw nr.2).

Deze zijn vaak firmware upgrade-able (fixt een hoop dingen dus).
En daar kunnen kaarten in (net als je harde schijf van je pc) alleen dan 3bij3 cm.
Ze klinken ook vaak beter.

Ik zou voor de EZAV Xen EMP-200 256 MB €199,- incl. 256mb
Deze is dan weer niet uitbreidbaar, maar zeer klein en mooi.
Heeft ook nog FM-Radio en heeft ondersteuning om van de CD-Speler op te nemen.

http://www.mp3man.nl/product/2774
Info over het product en om em te bestellen.

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:53
Je geeft aan dat je gewoon overdag wat naar muziek wil luisteren. Ik neem aan dat je elke dag dan wel bij een computer zit, waar je nieuwe nummers op je speler kan zetten. Een HDD speler lijkt me dan wel een overkill, en minder handig omdat deze een stuk zwaarder zijn en het formaat over het algemeen ook forser is dan de flash spelers.
Als je gaat kijken naar flash spelers moet je aan jezelf vragen of je voor een high- of low-end speler wil gaan. De eerste zijn duurder, maar hebben een betere geluidskwaliteit, meer opties en zijn over het algemeen duurzamer.
Low end spelers zijn bijvoorbeeld de MSI megastick en de Creative MUVO. voorbeelden van highend spelers zijn iRiver en Mpio spelers.
Ook moet je kijken of je graag een speler met e en accu of met batterijen wil. De eerste kan meestal langer spelen, maar als je accu op is dan moet je hem natuurlijk wel eerst opladen. Met batterijen stop je er gewoon een nieuwe batterij in.
Op www.mp3cdspeler.nl en www.mp3man.nl zijn er een groot aantal te vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door brouwerpower op 24-01-2004 15:58 ]

• STIMPPYYY
thnx luitjes. Ik denk dat ik gewoon een mp3 speler wil. Ik zit idd elke dag bij de computer dus ik kan er gewoon wat nummers op pleuren. Ik denk dat ik liever een high end neem, vanwege geluidskwaliteit. Wat voor mij belangrijk is dat de oordopjes wel redelijk goed zijn. Die hard gaan zonder vervoming in de bass, want bass moet er flink inzitten. Ik luister voornamelijk hardcore

http://www.mp3man.nl/product/2203

Ik kom net deze tegen. Is dit een beetje goed mp3 spelertje. Er zijn ook hogere modellen maar volgens mij krijg je dan alleen maar meer geheugen...

[ Voor 20% gewijzigd door STIMPPYYY op 24-01-2004 16:46 ]

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:53
STIMPPYYY schreef op 24 januari 2004 @ 16:23:
thnx luitjes. Ik denk dat ik gewoon een mp3 speler wil. Ik zit idd elke dag bij de computer dus ik kan er gewoon wat nummers op pleuren. Ik denk dat ik liever een high end neem, vanwege geluidskwaliteit. Wat voor mij belangrijk is dat de oordopjes wel redelijk goed zijn. Die hard gaan zonder vervoming in de bass, want bass moet er flink inzitten. Ik luister voornamelijk hardcore

http://www.mp3man.nl/product/2203

Ik kom net deze tegen. Is dit een beetje goed mp3 spelertje. Er zijn ook hogere modellen maar volgens mij krijg je dan alleen maar meer geheugen...
Er is inderdaad nog een model met 512 mb geheugen, en die is duurder.
Als je goede oordopjes wil, zou ik voor een setje Sennheiser mx400 / mx500 oordopjes gaan. Deze geven een heel redelijk geluid voor niet al te veel geld.
Er zijn topics op GoT waar deze speler wordt besproken. Je kan daar een boel info uit halen:
[rml][ Mp3 Speler] iRiver iFP 390-T "The Craft"[/rml]
[rml][ MP3 Speler] iRiver "The Craft"[/rml]

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Zou zelf voor een USB stick gaan, ben ik zelf ook een jaar geleden voor gegaan.
Ik heb zelf de ibead 256 mb en die is echt fantastisch.
Lekker klein mooi schermpje en superstevig precies de voorwaardes waar die van mij aan moest voldoen.
Ik gebruik hem elke dag en heb nog geen minpunt kunnen ontdekken.
MP3 cd speler is sowieso veel te groot om telkens me te zeulen op de fiets bus etc.
HDD spelers vond ik iets te duur en aangezien er op die van mij +/- 6 albums passen vind ik dat meer dan genoeg.

[edit] ik zie trouwens dat ze die van mij niet meer verkopen (iig niet bij mp3cdspeler.nl)
Die iriver is dan idd een goeie optie.

[ Voor 13% gewijzigd door HIDMAN-X op 24-01-2004 18:42 ]

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:54
Check ook het volgende topic eens, erg mooie MP3 speler

[rml][ MP3-Speler] IOPS MFP-3xx[/rml]

Dit wordt waarschijnlijk mijn keuze.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• STIMPPYYY
Dat is zeker wel een mooie mp3 speler. Wat bedoelen ze eigenlijk met eerste 32 bits mp3 speler ? is dat dvd kwaliteit geluid ofzo?
Eigenlijk wil ik niet meer wachten met het aanschaffen van een mp3 speler... Ik ken dat wachten op dat soort producten. Of ze blijken 300 euro duurder te zijn dan aangegeven prijs of ze komen pas een half jaar later... :+

Verwijderd

Dat ding van Iops is echt een mooi ding.
Ik zelf ga de Xen kopen met 256mb
http://www.mp3spelers.nl/winkel/?produkt&id=450

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/fotos/produkten/450_1.jpg

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wel ff oppassen bij dat spelertje, je krijgt er namelijk Sennheiser MX-300 ( :| ) oordopjes bij ipv de afgebeelde Cresyn's.... |:(

Verwijderd

bbbrumbrum schreef op 25 januari 2004 @ 13:36:
Wel ff oppassen bij dat spelertje, je krijgt er namelijk Sennheiser MX-300 ( :| ) oordopjes bij ipv de afgebeelde Cresyn's.... |:(
Jah weet ik.
Ik heb zelf ook al de MX-300 8)7 het geluid is wel goed met een Soundblaster geluidskaart maar niet met een Beatman Flash :r

Maar ik heb ook nog Sony Oordoppies zelf :)

Nog iemand met gebruikers ervaringen van dit spelertje?

Edit: Hoe duur zijn de Cresyn's en hoe klinken ze? ik vind ze wel mooi bij dat spelertje staan ipv mijn versleten Sony oordopjes O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 13:48 ]

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 23:06
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 13:43:
[...]

Jah weet ik.
Ik heb zelf ook al de MX-300 8)7 het geluid is wel goed met een Soundblaster geluidskaart maar niet met een Beatman Flash :r

Maar ik heb ook nog Sony Oordoppies zelf :)

Nog iemand met gebruikers ervaringen van dit spelertje?

Edit: Hoe duur zijn de Cresyn's en hoe klinken ze? ik vind ze wel mooi bij dat spelertje staan ipv mijn versleten Sony oordopjes O-)
Ik vind dat ding ook erg mooi _/-\o_
Hij is net zo groot als een aansteker maar iets breder.. en dan 5 lines display :D
Ben ook benieuwd naar ervaringen.

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
IK heb na veel zoeken een iriver ifp 195 gekocht bij www.mmport.nl en heb hem nu bijna 2 maand.

hij bevalt goed, je kunt makelijk de firmware upgraden,
handige navigatie joystick.
Je kunt d.m.v firmware kiezen voor een ums versie of om via het bijgeleverde programma te kopieren.
veel instelmogelijkheden
lange speelduur, ongeveer 20 uur op een penlite, met een oplaadbare batterij nog langer.
hij is klein en makkelijk in de hand te houden.
krijgt er sennheiser mx 300 doppies bij.

wat alleen bagger is is de radio ontvangst (die is hier in de buurt zowiezo al slecht).

[ Voor 5% gewijzigd door m@fkeez op 25-01-2004 15:22 ]

Verwijderd

m@fkeez schreef op 25 januari 2004 @ 15:21:
IK heb na veel zoeken een iriver ifp 195 gekocht bij www.mmport.nl en heb hem nu bijna 2 maand.

hij bevalt goed, je kunt makelijk de firmware upgraden,
handige navigatie joystick.
Je kunt d.m.v firmware kiezen voor een ums versie of om via het bijgeleverde programma te kopieren.
veel instelmogelijkheden
lange speelduur, ongeveer 20 uur op een penlite, met een oplaadbare batterij nog langer.
hij is klein en makkelijk in de hand te houden.
krijgt er sennheiser mx 300 doppies bij.

wat alleen bagger is is de radio ontvangst (die is hier in de buurt zowiezo al slecht).
Ik vind die niet echt zo mooi ;)

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:55

Piggen

Lekker bakkie

De Mobiblu dah-1000 vind ik persoonlijk een erg mooie speler. De 512 mb versie kost ook nog minder dan 250 euro bij mp3cdspeler.nl

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-11 21:04

Jentae

Houdt van aglets.

Ik had hetzelfde als jij Stimpy, vooral muziek onderweg, op de fiets etc.
Heb zelf ook aardig wat dingetjes versleten, veel discmans, minidiscs etc... maar zal even wat vertellen over mijn historie met mp3gedoe:

1. Had eerst een MP3CDSpeler (Sonic DMP01). Handige dingen (past veel meer op dan op de meeste flashkaarten), CDRW altijd bij de hand. Wel groot.
2. Daarna een MP3Flash player (Nex Ia met 512 MB). Wel handig dingetje, USB pluggable, redelijk grote hoeveelheid geheugen. Sloeg ook nooit over.

Maar ja, aangezien ik best kieskeurig ben mbt muziek, wil ik veel muziek mee kunnen nemen. 256 MB is sowieso te weinig (heb geen zin om elke week dat hele ding dan leeg te gooien en opnieuw vol te pompen, ben daar gewoon te lui voor :P), 512 is op zich wel okee voor een week of 2, maar daarna ken je die liedjes ook wel... (ong. 100 nummers maar he)

En toen ben ik overgestapt op
3. Een MP3HDDPlayer, de XClef HD-500. Van alle muziekdragers die ik tot nu toe heb gehad is dit de beste! Er zit 20 GB op (op mmport.nl heb je zelfs 30 of 40 GB), is niet zo gek duur (de mijne was €320, nu istie €280 geloof ik), betrouwbaar, te gebruiken als extra harde schijf (met mn laptop wel zo handig).

Het gewicht, 250 gram, klinkt best veel (alhoewel, bijna elke 2,5"MP3HDD zit in die range) maar is niet gek veel meer dan een afstandbediening, dus... de buffer is 12 MB, kan dus ong 2 a 3 liedjes bufferen (en ik kan ermee hardlopen, Taekwondo-en en Karate beoefenen terwijil ik muziek luister) dus die slaat niet echt over.

Ik zou dus voor een MP3 HDDspeler gaan als ik jou was. Meer waar voor je geld. Er is momenteel een erg breed aanbod, the Omniscient heeft een paar mooie topics over HDDs geschreven, orienteer je daar eens...
www.mp3cdspelers.nl
www.mmport.nl

en daar. Succes!
* Jentae aait zn Xclefje

Eer aan je korf (haha)

Verwijderd

ik zou kiezen tussen de IAUDIO 4 en de IOPS MFP-3xx...

• STIMPPYYY
250 gram vind ik niet zo gek veel omdat ik een walkman heb gehad die weegt denk ik nog meer....

Trouwens ik doe ook taekwondo ;)... Wat zijn ong de afmetingen van een HDD speler in vergelijling met een Flash speler ?
Trouwens het gaat toch vet snel om liedjes op een flash usb stick te gooien... ?of duurt dat net zo lang als opnemen :? net zoals een mini disc

[ Voor 5% gewijzigd door STIMPPYYY op 25-01-2004 17:30 ]

• bbbrumbrum
  • Niet online
WoW! Er loopt er hier ééntje nog zwaaar achter ;)! De meeste MP3-spelers zetten een liedje of meer per seconde weg, maar zelfs op MD's is dat tegenwoordig mogelijk (NetMD).. En er zijn meer HDD players, ook kleintjes van 1,5 en 4GB, die zijn even of iets groter als een flashplayer. Bij de X-Clef en co. is vooral de dikte erg irritant, zijn zowat 3cm dik en dat is toch niet meer 'echt fijn' in een broekzak.

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 14:23

nnk

Spreek uit: en en kaa

Is het nou echt zo moeilijk om het effe op te zoeken? Er bestaan echt al legio topics als deze.

Ga naar www.mp3spelers.nl of www.mmport.nl of mp3.direqt.nl of www.bitz.nl

Daar staan van ongeveer alle spelers de specificaties, als je dan een leuke hebt gevonden ga je met de GoT-SEARCH naar het topic van die speler en dan lees je wat mensen er van vinden...

Gaap, ik heb hier toch nog energie aan verspilt :(

Verwijderd

nnk schreef op 25 januari 2004 @ 17:40:
Is het nou echt zo moeilijk om het effe op te zoeken? Er bestaan echt al legio topics als deze.

Ga naar www.mp3spelers.nl of www.mmport.nl of mp3.direqt.nl of www.bitz.nl

Daar staan van ongeveer alle spelers de specificaties, als je dan een leuke hebt gevonden ga je met de GoT-SEARCH naar het topic van die speler en dan lees je wat mensen er van vinden...

Gaap, ik heb hier toch nog energie aan verspilt :(
Je vergeet www.mp3man.nl O-)

Ik zoek eigenlijk ook ene leuke spelertje voor ong. 200 euro en min. 256mb
De Xen is toch wel goed of nie?

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

STIMPPYYY schreef op 25 januari 2004 @ 17:30:
250 gram vind ik niet zo gek veel omdat ik een walkman heb gehad die weegt denk ik nog meer....

Trouwens ik doe ook taekwondo ;)... Wat zijn ong de afmetingen van een HDD speler in vergelijling met een Flash speler ?
Trouwens het gaat toch vet snel om liedjes op een flash usb stick te gooien... ?of duurt dat net zo lang als opnemen :? net zoals een mini disc
Een HDD speler is natuurlijk wel een stuk groter, ongeveer zoiets:
http://www.acaldra.com/Jeff/Slachtoffer0113.jpg
http://www.acaldra.com/Jeff/Slachtoffer0114.jpg

(gemaakt met mn mobieltje, let niet op de fletse kleuren)
Ong 3 keer zo groot als een Flashplayer ja... (dit is een 2,5"HDDplayer, de 1,8" zijn ong even groot als een klein mobieltje)

En ik kan goed TKD Taegeuks/Poomsees lopen met dat ding in mn kontzak :P (zelfs een keertje light-contact gespard om te kijken of hij over zou slaan... nee _/-\o_ ) Heerlijk om uit je dak te gaan op Hardtrance tijdens het trainen :D

Eer aan je korf (haha)

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
een Philips 1.5 gb hdd speler is anders maar iets groter dan een MPIO 100 hoor :)

Verwijderd

STIMPPYYY schreef op 25 januari 2004 @ 17:30:

Ik heb zelf een Zen Nx 30 GB. Afmetingen... 10 bij 6 bij 1 cm (ongeveer) In ieder geval klein genoeg om in je zak te stoppen.
Voordelen:
-Je kunt heel veel muziek in zo'n Zen stoppen. Bij speler met weinig opslagcapaciteit heb je na zo'n 2 a 3 uur de meeste liedjes al beluisterd. Dat zul je met een Zen niet hebben. :P
- Niet al te duur, ik heb mijne voor 299 euro gekocht.
- Goede geluidskwaliteit, veel beter dan die kleine spelertjes.

Het enige nadeel is dat er geen afstandbediening bij zit, maar daar valt goed mee te leven. :+

Edit: O ja, fietsen lopen rennen gaan zonder problemen met mijn Zen. Nog nooit heb ik hem overhoren slaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 20:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 20:18:
[...]

Ik heb zelf een Zen Nx 30 GB. Afmetingen... 10 bij 6 bij 1 cm (ongeveer) In ieder geval klein genoeg om in je zak te stoppen.
Voordelen:
-Je kunt heel veel muziek in zo'n Zen stoppen. Bij speler met weinig opslagcapaciteit heb je na zo'n 2 a 3 uur de meeste liedjes al beluisterd. Dat zul je met een Zen niet hebben. :P
- Niet al te duur, ik heb mijne voor 299 euro gekocht.
- Goede geluidskwaliteit, veel beter dan die kleine spelertjes.

Het enige nadeel is dat er geen afstandbediening bij zit, maar daar valt goed mee te leven. :+

Edit: O ja, fietsen lopen rennen gaan zonder problemen met mijn Zen. Nog nooit heb ik hem overhoren slaan.
Geen van de MP3-spelers zullen overslaan aangezien er geen motertje in zit die moet draaien.
Met de Mini-Discs en CD-spelers zul je dit nog wel kunnen krijgen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 20:23:
Geen van de MP3-spelers zullen overslaan aangezien er geen motertje in zit die moet draaien.
Met de Mini-Discs en CD-spelers zul je dit nog wel kunnen krijgen ;)
Dat is nog een van de vele voordelen van HDD Mp3 spelers :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 20:26:
[...]

Dat is nog een van de vele voordelen van HDD Mp3 spelers :P
Ok nog een paar
- Werkt lekker snel
- Makkelijk en snel bestanden erop en eraf halen
- Gebruiken als harde schijf
- altijd text van artiest en titel

:9

• STIMPPYYY
thnx gasten. Ik ga denk ik voorn een HDD speler... maar ik vind het wel vervelend dat ze toch weer wat groter zijn...
Ik ga even wat verschillende sites bekijken die hier in voor de rest zijn genoemd. :7

• bbbrumbrum
  • Niet online
De 1" HDD players zijn bijna niets groter als een flashplayer hoor! De X-Clef en Creative worden wél erg groot... De voordelen die bij de HDD players worden genoemd vind ik toch niet erg sterk, goede flashplayers hebben dezelfde of bétere features. Qua geluidskwaliteit word er wel erg gegeneraliseerd: 'HDD players hebben betere geluidskwaliteit', slaat nergens op natuurlijk! Een IAUDIO4 /ICW-300 legt met gemak een Iriver IHP-1xx om, om maar niet te spreken van een Ipod..

Je moet gewoon kijken naar je eigen eisen: opslagcapaciteit, geluidskwaliteit, volume en natuurlijk je budget. Met een type speler verklein je wel de mogelijkheden maar blijft het erg moeilijk.

Ik zou eerst eens uitzoeken hoeveel je uit wil geven, en wat voor speler je wilt: Mini-HDD (Nitrus, HDD-060, Muvo², MiniPod), 2,5" HDD (X-Clef, Creative), 1,8" HDD (BigPod, Karma, IHP-1xx) of een 'gewone' Flashplayer (128/256/512MB?)

[ Voor 79% gewijzigd door bbbrumbrum op 25-01-2004 23:14 ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
bbbrumbrum schreef op 25 januari 2004 @ 22:59:
De 1" HDD players zijn bijna niets groter als een flashplayer hoor! De X-Clef en Creative worden wél erg groot... De voordelen die bij de HDD players worden genoemd vind ik toch niet erg sterk, goede flashplayers hebben dezelfde of bétere features. Qua geluidskwaliteit word er wel erg gegeneraliseerd: 'HDD players hebben betere geluidskwaliteit', slaat nergens op natuurlijk! Een IAUDIO4 /ICW-300 legt met gemak een Iriver IHP-1xx om, om maar niet te spreken van een Ipod..

Je moet gewoon kijken naar je eigen eisen: opslagcapaciteit, geluidskwaliteit, volume en natuurlijk je budget. Met een type speler verklein je wel de mogelijkheden maar blijft het erg moeilijk.

Ik zou eerst eens uitzoeken hoeveel je uit wil geven, en wat voor speler je wilt: Mini-HDD (Nitrus, HDD-060, Muvo², MiniPod), 2,5" HDD (X-Clef, Creative), 1,8" HDD (BigPod, Karma, IHP-1xx) of een 'gewone' Flashplayer (128/256/512MB?)
je vergeet de philips mini-hdd speler (ja ik weet het, ben aan 't spammen, maar ben echt helemaal geil van dat ding :P)

Hmm, hij staat nog niet eens op de Philips site 8)7 ff linkje zoeken :)

Hmm kan zo snel niks vinden, maar iig specs:

- 1.5 gb HDD
- ongeveer 1.5 x zo breed als een Mpio FL100, iets (echt heel weinig) hoger
- licht (zit keycord bij om 'm om je nek te dragen)
- display met wit backlight
- witte body met verwisselbare zijkantjes in 3 kleuren

€ 275,- verkoopprijs bij de MediaMarkt waar ik 'm zag (den haag centrum)

Type is zo te zien HDD-060.

ploatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.press.ce.philips.com/upload/images/ifa2003/HDD060_kl.jpg

hmm hij wordt wel erg afgeschoten:
Some details over at DAPreview of the new HDD060 MP3 player from Philips which has the same 1-inch, 1.5GB hard drive found in Rio's Nitrus and Nomad's MuVo2 players. Like so many other MP3 players, the HDD060 seems to take its design cues from the iPod, with its white plastic and chrome casing. Even the text font on its LCD display looks similar. Most annoyingly, the HDD060 uses USB 1.1 for transferring music from a PC, rather than USB 2.0 (which is considerably faster), making this not worth the purchase no matter how small or light or inexpensive it might be.

[ Voor 49% gewijzigd door HunterPro op 25-01-2004 23:40 ]

Verwijderd

STIMPPYYY schreef op 24 januari 2004 @ 13:00:
Ik wil graag een Mp3 speler kopen, alleen ben ik dus helemaal niet bekent op het gebied van die dingen. Ik heb namelijk nog een walkman, moet je nagaan nog geen eens een discman 8)7. Het enige dat ik weet is dat er 3 verschillende zijn

1. Mp3 spelers met Usb stick van 64/128/256/512 MB ram. Deze zijn klein en licht en er kunnen voldoende nummers op een stick van 256

2. Mp3 Cd spelers. Dit is een formaat van een CD alleen kunnen er op de cd veel nummers.

3. Mp3 spelers met HDD. Deze zijn zwaar en vaak wat groter dan gewone Mp3 spelers.

Wat ik nou zoek?

Ik ga mijn mp3 speler gebruiken vooral op school, gewoon in de les muziek luisteren en op voor op de fiets naar school.

Ik heb begrepen dat de Mp3 spelers met HDD niet geschikt zijn voor joggen of sporten ed. Wat misschien niet handig zou kunnen zijn, als ik dit eventueel zou gaan doen.

Een Mp3 Cd speler is een btje te groot voor mij en dit eigenlijk niet wat ik zoek.

Ik zou eigenlijk graag willen weten welke van de 2 Mp3 spelers ik nou het beste zou kunnen nemen en welk merk/mp3 speler nou goed is.
Mijn budget is ong 250 euro, mag ook iets hoger zijn...

Ga nou ook niet zeggen gebruik de search, want dan krijg ik topics van 1 of 2 geleden waar ik dus niets aan heb, want die mp3 spelers zijn al wat ouder.

Ik heb mp3 spelers.nl gekeken, maar als ik dan producten kies kan ik dus allemaal merken kiezen en ik weet dus absoluut niet wat ik moet nemen.
Op kieskeurig.nl heb ik ook gekeken en daar had ik er 1 van Acer gevonden die blijkbaar wel goed was :? :? . Die was 89 euro.
ik gebruik mijn mp3 speler voor dezelfde doeleinden :) . En een mp3 cd speler is echt te groot om handig mee te nemen ik heb een tijdje zo'n "beest" gehad en je kan beter eerst naar de lokale skate/usa shop en een dikke wijde broek met mega zakken halen.. Er kan lekker veel op dat is waar. Maarja die muziek heb je vaak ook op de hd van je pctje staan.

een mp3 speler is lekker klein, en je kunt elke dag je favo nrs erin laden. :)

ik heb zelf deze jongen:
Afbeeldingslocatie: http://www.mpio.co.kr/upimages/goods/zoom/FL100_04_front.gif
ideaal!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 22:14 ]

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

HunterPro schreef op 25 januari 2004 @ 23:31:
[Over de Phillips HDD-060]
hmm hij wordt wel erg afgeschoten:
[...]
Snap ik best, 1,5 GB met USB 1.1 volpompen... my God dan kun je net zo goed al die liedjes inzingen op een cassettebandje, ben je nog eerder klaar... 8)7 :P

Eer aan je korf (haha)

Verwijderd

Jentae schreef op 26 januari 2004 @ 22:23:
[...]

Snap ik best, 1,5 GB met USB 1.1 volpompen... my God dan kun je net zo goed al die liedjes inzingen op een cassettebandje, ben je nog eerder klaar... 8)7 :P
Hoe vind je deze,
Mijn PC ondersteunde alleen USB1.0 |:( 8)7
Ik gebruik altijd de pc van beneej en dan gaat het via lan naar mp3 met usb2.0 dat komt tenminste vooruit in plaats van met mijn bak

• eswa
  • Laatst online: 13-11 17:15
Hey,
Ik ben nieuw hiero. Ik heb nu een Aiwa XP Z3 (8cm cd dingetje), ben erg tevreden ermee. Wat is daar mis mee, ik hoor niemand erover. Het enige nadeel van een discman is zijn grootte, maar dat is heirmee opgelost. Dat overslaan valt ook wel mee (doet de mijne zelden of nooit).

Maar welke ik nu zou kopen:
Ik zou iig eentje met 1,5 gig kopen. Zijn klein, minder duur, en wat moet je met 20 gig aan mp3'tjes (duizenden nummers).....
Mijn keuze gaat uit naar de iRiver iGP-100. Die ronde, kleine, met een groot scherm. Super vet ding, lijkt mij, en iRiver is een goed merk.
Wat mij opvalt is dat deze speler op dit topic nog niet is genoemd :S , terwijl het toch wel een van de opvallendste spelers is (qua vorm).

En ik heb wel de nieuwe philips (ook 1,5 gig) hierboven ergens gezien! Terwijl die volgens mij groter is (correct me if I'm wrong).

En, mag ik je een tip geven, als je naar de US gaat, of iemand kent die er heen gaat/wel es komt. Daar zijn mp3speler veeeel goedkoper!

Verwijderd

We hebben het over mp3-spelertje met een budget van 230 euro ofzo.
Daar vallen geen 1gb> mp3-spelers bij

• STIMPPYYY
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 22:13:
[...]

ik gebruik mijn mp3 speler voor dezelfde doeleinden :) . En een mp3 cd speler is echt te groot om handig mee te nemen ik heb een tijdje zo'n "beest" gehad en je kan beter eerst naar de lokale skate/usa shop en een dikke wijde broek met mega zakken halen.. Er kan lekker veel op dat is waar. Maarja die muziek heb je vaak ook op de hd van je pctje staan.

een mp3 speler is lekker klein, en je kunt elke dag je favo nrs erin laden. :)

ik heb zelf deze jongen:
[afbeelding]
ideaal!
Wahaha lekker vertaald >:) _/-\o_
mooi dingetje maaruh... hoe heettie ? ;)

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

STIMPPYYY schreef op 27 januari 2004 @ 17:13:
[...]

Wahaha lekker vertaald >:) _/-\o_
mooi dingetje maaruh... hoe heettie ? ;)
Te zien aan de naam van het plaatje de MPIO FL100, een FlashPlayer met 128 of 256 MB geloof ik. Ook leuk... maar niet als je meer dan hooguit 2 of 3 cd's op MP3 wilt meenemen.

Ik luister per dag ong. 2,3 uur naar muziek in de trein en in de bus, voor mij is 256 MB niet genoeg (en ik zet er ook films en install-files op) dus ik heb een HDDplayer.

Eer aan je korf (haha)

Verwijderd

Simpel:

Cowon iAudio 4 (zie eigen topic), IOPS MFP-3xx (zie ook eigen topic) en de klassieke CW300 (zie ook eigen topic).

Zie topics dus..

Verwijderd

Jentae schreef op 27 januari 2004 @ 19:16:
[...]

Te zien aan de naam van het plaatje de MPIO FL100, een FlashPlayer met 128 of 256 MB geloof ik. Ook leuk... maar niet als je meer dan hooguit 2 of 3 cd's op MP3 wilt meenemen.

Ik luister per dag ong. 2,3 uur naar muziek in de trein en in de bus, voor mij is 256 MB niet genoeg (en ik zet er ook films en install-files op) dus ik heb een HDDplayer.
tsja ik heb dus de 256 en ik kan er ongeveer 2a3 uur muziek op kwijt.
Pagina: 1