Altec Lansing 621 goede keus? (2.1 PC speakersset)

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Ik ben op zoek naar een goede 2.1 speakerset voor mijn PC. Voor het afspelen van MP3's en dergelijke. Surround is niet nodig.

Is de Altec Lansing 621 een goede keus? Of zijn er in het prijssegment tot 150 euro nog betere alternatieven?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

Hoort eigenlijk hier:
Het grote: Kiezen van een pc-speakersysteem-topic

Ik heb de 621 gehoord, en vond het een fijn speakersetje. Hoog was een beetje aan de bescheiden kant, maar niet storend en de sub klonk gewoon netjes strak. Beter dan Creative als je het mij vraagt. Maar ga zelf is luiteren zou ik zeggen. Ik weet dat ze moeilijk te vinden zijn, daarom vertel ik je maar even dat ze bij de Mediamarkt opgesteld staan vaak :) In A'dam iig, Enschede dacht ik ook.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Welke geluidskaart kan ik hier het beste bij nemen? Is een Soundblaster Audigy 1 ok?

Verwijderd

Dit is inderdaad voer voor Het grote: Kiezen van een pc-speakersysteem-topic, daar wil ik nog aan toevoegen dat je in dit geval beter even een zaak langs kan gaan waar je een paar setjes kan beluisteren. Zoveel heb je niet aan ervaringen van anderen als je echt specifieke wensen hebt. :)

Dit topic is gesloten.