Toon posts:

Pioneer 304s 10x40x Scsi Dvdrom locked?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit volgens mij met een groot probleem.
Kan nl. geen dvd's meer afspelen. Met wat voor programma dan ook, want ik krijg verschillende meldingen, zoals heb geen keuzes meer om van regio te veranderen ook al heb ik een regio programma draaien waar het gisteren en eergisteren en eer eergisteren wel werkte.|:( Ik heb varodvd, powerdvd all versions bijna, creativedvd, windows dvdplayer, asusdvd, dvdgenie, remote selector, region killer, noem maar nog meer op, maximaal aantal pogingen om regio te veranderen gebruikt, maar is gelocked op regio1 en wil nu een regio1 filmp afspelen en dan krijg ik met welke prog dan ook de melding dat de regio niet meer kan verandert kan worden. Het gaarste is kan nu geen een dvd'tje kan afspelen. Het doet Het Gewoon niet.? YO kan iemand MIJ helpen.
:'( :'( :'( :'( :'(

Asus A7V, Thunderbird 800MHz, 256MB 100MHz, Asus Geforce2 Mx, Adaptec 2930CU scsicard, Sblive original, 250WattAtxTowerMidi, iiyama, logitech, microsoft enz.

• JSK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 21:48

JSK

Thunder K8WE

Lijkt erop dat je 5x de regiocode mocht veranderen, daarna niet meer. Dat is een van de mogelijke beveiligingen. De drive bevriest dan in de laatste regiostand.
Een firmware upgrade naar regiovrij heb ik niet gezien (op bvb http://beam.to/ProgressRamsoftNet/DVD/firmwares.htm), dus ik kan je ook niet verder helpen. Ik zou wel met drive-info eens kijken op welke regio hij nu gelockt is.

Specs Casemod

Verwijderd

Topicstarter
Hey JSK,
Alvast bedankt. Mooi om effe door te geven.
Dat Pioneer USA en Pioneer AU niet wisten dat deze DVD speler in Europa al werd verkocht. Of degene die ik sprak wist dat niet. Voor de zekerheid nog een keer gebeld naar verschillende nrs. van Pioneer en nog steeds geen info over deze DVD speler, ook geen firmware updates, nog niks aan updates dus. Weg 410,- piek want dit ding kan sommige cdees die mijn 8xspeed rommetje wel kan lezen niet eens lezen. Vreemd dus nou moet ik sommige rw's met mijn brander gaan uitpakken en dus op een gwoon rw'tje fikken. WHAT THE FUCK. Vreemd toch. Maar ja. Deze mensen konden mij wel zeggen dat ze wisten van de 305s 10x40x van PIONEER en dat ie ergens maart, februari, dus rond die tijd zou kunnen geleverd worden. volgens hun in amsterdam of in europa Maar specs. HO MAAR>
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Alvast wachtend op iemand die mij wel kan helpen.?>!@~#$%^&*()_+