Edonkey .part files samenvoegen

Pagina: 1
Acties:

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Ik heb met Edonkey een film gedownen, alleen ik mis een aantal bestandjes. Ik geloof niet dat iemand ze heeft want hij heeft een maand lang geen vooruitgang laten zien. (statusbar van edonkey ;) )

Dus ik zoek een programma om al die *.part bestanden te converteren en samen te voegen tot 1 grote film.

Wat ik al gedaan heb:
Google gezocht naar: Combining part files.
Google gezocht naar:Converting part files.
Handmatig .part veranderd in .avi of .mpg
Faq's edonkey en overnet (Al heb ik inderdaad ooit eens een faq gelezen met een tutorial, maar die kan ik niet meer vinden.)

Met Videolan kan ik de stukjes film wel afzonderlijk bekijken maar niet samenvoegen tot 1 grote film.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-09 10:29
tip gebruik emule , daar zit een preview optie in

[ Voor 3% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 24-01-2004 12:43 ]

LinkedIn
BlackIntel

• vleppyniles
Dat is het probleem niet, ik kan viewen met Videolan. Ik wil alleen die files samenvoegen tot 1 groot bestand/film.

Maar bedankt voor de tip. Ik denk dat ik eerdaags eens ga overstappen.

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

avi-bestanden samenvoegen kan je doen met virtualdub

.part-bestanden bewerken zal nergens mee kunnen, want .part is een bestandsformaat voor incomplete *.*-bestanden. Knappe editor die daarmee wat aan kan vangen!

Siditamentis astuentis pactum.

• vleppyniles
Als Videolan *.Part bestanden kan afspelen dan lijkt mij dat er ook een programma moet zijn die die *.part bestanden kan afspelen om ze daarna op te slaan als een avi bestand. Helaas heeft videolan geen optie als "save as..."

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:51

Sabbi

je denkt aan mij.

zoeken op edonkey part merger :)

Ik heb er zelf persoonlijk nooit iets aan gehad, het werkt niet echt geweldig ofzo...
Toen heb ik de partfiles zelf maar in de hexeditor geknald (8>
Varienaja schreef op 24 januari 2004 @ 14:14:
avi-bestanden samenvoegen kan je doen met virtualdub

.part-bestanden bewerken zal nergens mee kunnen, want .part is een bestandsformaat voor incomplete *.*-bestanden. Knappe editor die daarmee wat aan kan vangen!
Het is juist heel erg simpel, want de .met file houdt precies bij wat je al gedownload hebt, en wat nog leeg is. (je kan ook zien in de file dat het echt nog leeg is). Anders zou edonkey zelf het toch ook niet samen kunnen voegen?

[ Voor 61% gewijzigd door Sabbi op 24-01-2004 15:00 ]

• vleppyniles
T'werkt inderdaad best wel buggy.

Hoe heb je dat gedaan met die hexeditor? En welke heb je gebruikt?

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:51

Sabbi

je denkt aan mij.

Voor mij was het best simpel want ik had 2 part files waarvan de ene het eerste derde plus iets achteraan bevatte en de tweede het tweede en derde derde. Dus ik heb gewoon in zomaar een hexeditor (in mijn geval ultraedit want die had ik toevallig staan en bleek ook hex te kunnen) de lege en surplus ruimte uit deel 1 gestript, de lege uit deel 2 gestript en de twee achter elkaar geplakt.

code:
1
2
3
Deel 1: +++++------++--
Deel 2: -----++++++++++
Samen:  +++++++++++++++

Als je een beetje met de merger stoeit wil het misschien ook wel lukken, gewoon vaak achter elkaar de files inladen hij doet het soms beter (wazig)

edit:
mijn file was ook maar 28MB, beter voor je geheugen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sabbi op 24-01-2004 15:19 ]

Pagina: 1