Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TommyB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-10 20:43
Goedendag Allemaal!

Sinds vandaag heb ik de gloednieuwe Nokia 3200 in mijn bezit! Deze geweldige telefoon heeft ook een infraroodpoort, wat ook één van de redenen was om dit apparaat te kopen. Het probleem is echter, dat het apparaatje niet wil samenwerken met mijn Compaq Ipaq 1915. Als ik van de ipaq iets wil sturen naar de telefoon, reageert de telefoon helemaal niet, en als iets van de telefoon naar de ipaq wil sturen, krijg ik eventjes in het beeld van de ipaq "nokia 3200" te zien, en daarna wordt de verbinding met een error verbroken op de nokia. Wie kan mij helpen???

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb ook problemen met het knoeien met IR tussen een 6210 en een HP Jornada. De PPC ziet hem wel, de telefoon waarschijnlijk ook wel, maar logo's of echt dingen heen en weer zenden wil niet werken. Ik snap er weinig van.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

als je de poorten aan beide kanten geopend hebt, kan er weinig meer mis gaan. Ik kan wel rustig beamen tussen mijn Palm Tungsten|T en mijn SE t68i, maar met mijn zus' nokia lukt Palm <-> GSM ook niet.

Alors.