Ik heb nu TwinmosPC3200 geheugen, overclockt voor geen meter. Nu heb ik op forums gelezen dat dit het beste ram is dat er nog te krijgen is. Hebben als een van de laatste nog BH-5 chips. Weet iemand waar ik ze kan krijgen? Ik heb al gekeken en bij Tweakstore hebben ze ze. Zijn er nog andere winkels, ik kan ze namelijk niet vinden in de pricewatch.
Verwijderd
Meestal heb je ook wat meer voltage nodig op je geheugen dus als je in het bios van je moederbord het Vdimm wat omhoog kan gooien kom je misschien wel hoger.
BH5 reepjes hebben meestal ook veel meer voltage nodig,3V of meer.
BH5 reepjes hebben meestal ook veel meer voltage nodig,3V of meer.
Verwijderd
Kijk hier maar eens en als je op de site van mushkin bij dealers had gekeken had je hem ook gevonden :Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 10:44:
Ik heb nu TwinmosPC3200 geheugen, overclockt voor geen meter. Nu heb ik op forums gelezen dat dit het beste ram is dat er nog te krijgen is. Hebben als een van de laatste nog BH-5 chips. Weet iemand waar ik ze kan krijgen? Ik heb al gekeken en bij Tweakstore hebben ze ze. Zijn er nog andere winkels, ik kan ze namelijk niet vinden in de pricewatch.
http://www.icomputers.nl/product.asp?S_ID=412
Duidelijk. Voortaan zelf je eigen zoekwerk verrichten
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()