Toon posts:

Far Cry met ATI 9800se AIW

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd de Far Cry demo te spelen met mijn 9800se AIW op omega (cat 4.0) drivers. Verder heb ik een p4 3 ghz en 2x 512 ddr 3200.
Ik mocht een tijd geleden al de Far Cry mp beta spelen, dat was al een drama, maar ik had gehoopt dat de demo wel speelbaar zou zijn. Nee, dus.
Hij start op, je zit in dat bootje, maar even later komt er enorm gepiep uit mijn speakers en dat wordt steeds erger en erger tot mijn systeem opnieuw opstart.
Verder is het de eerste 2 keer tijdens het laden van de level vastgelopen en moest ik resetten. Zijn er andere mensen die deze problemen hebben?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:37
Probeer het eens met de Catalyst 3.7 drivers, die worden aangeraden, omdat de nieuwste Catalyst 4.1 (dus niet 4.0 ;)) nog wel eens voor wat problemen kunnen zorgen.
En verder zou ik ook eens kijken of er niet iets anders aan de hand is met je systeem, bijvoorbeeld dat ie te heet wordt of dat je geheugen niet helemaal lekker is. Probeer dus eens wat andere spellen te spelen en kijk wat waardes na :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Het vreemde is dat ik met andere spellen geen problemen heb en NFSU is toch een spel die je systeem behoorlijk op de proef stelt met settings op max. Maar ik heb het nog een keer geprobeerd, en dit is wat er gebeurt. Het geluid is enkele minuten perfect, even later begint dat gepiep en dat neemt snel toe en dan komen er haperingen en start het systeem opnieuw op. Het lijkt erop dat er ineens zoveel data afkomt op het systeem dat hij het niet meer aankan. Ik heb trouwens een creative audigy LS en mijn videokaart is niet overclockt. Mijn idle temps zijn CPU 32 en MB 36. Ik zal de 3.7 eens proberen.

Verwijderd

Ik denk dat het ook mogelijk is dat je beter even van de omega drivers afstapt, en de gewone installed. Heb ook een probleem gehad met nfsu daar werkten de omegas maar alles ging ongeveer aan de helft van de snelheid, wanneer ik dan de originele drivers installde was het voorbij.

Wat niet baat niet schaadt

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan heb ik slechts 4 pipelines, dus dan gaat de prestatie toch behoorlijk achteruit.