Ik heb afgelopen week mn eigen pc samengesteld en in mekaar gezet. Alles werkte prima totdat ik gister mijn Soundblaster Live 5.1 kaartje eruit haalde.
Toen ik mn pc daarna weer aanzetten, en mn koptelefoon in de onboard uitgang stak kreeg ik deze error:
Elke keer dat ik nu bv een muziekje in winamp wil luisteren krijg ik die error. Als ik mn windows opstart krijg ik geen opstart geluidje of een ander windows geluid.
Ik heb de drivers van de bijgeleverde cd's geinstalled, dus daar kan het niet aan liggen denk ik.
Specs:
Asus P4c800 800fsb
P4 2.8 HT
Ati Radeon 9600pro 256mb
1536mb ram
Google en de search leverde niet bijster veel goede dingen op. Iemand misschien een idee?
edit: Op die site in de error staat alleen info voor win 98. Ik draai XP
Toen ik mn pc daarna weer aanzetten, en mn koptelefoon in de onboard uitgang stak kreeg ik deze error:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| WaveOut output v2.0.2a error No sound devices found. Please buy a soundcard first(or install proper drivers if you think you have one). More info can be found at http://www.geocities.com/mmsystem002/ Error code:2 Windows error message: "A device ID had been used that is out of range for your system." |
Elke keer dat ik nu bv een muziekje in winamp wil luisteren krijg ik die error. Als ik mn windows opstart krijg ik geen opstart geluidje of een ander windows geluid.
Ik heb de drivers van de bijgeleverde cd's geinstalled, dus daar kan het niet aan liggen denk ik.
Specs:
Asus P4c800 800fsb
P4 2.8 HT
Ati Radeon 9600pro 256mb
1536mb ram
Google en de search leverde niet bijster veel goede dingen op. Iemand misschien een idee?
edit: Op die site in de error staat alleen info voor win 98. Ik draai XP
[ Voor 7% gewijzigd door Spiller op 24-01-2004 10:53 . Reden: layout ]
Ioniq 5 P45