Drivers maken TV-Out TVbeeld zwart?

Pagina: 1
Acties:

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 18:02
Ik uninstall net mijn drivers van mn GF4ti4200 en zie tot mijn verbazing dat het beeld wat voorheen zwart/wit was (op de tv) verandert in kleur... Ligt dit aan de nVidia drivers? Ik heb alle ntsc/pals geprobeerd maar met nView wil het niet werken. Als ik the nVidia drivers de-install dan krijg ik gewoon kleur op mn TV.(Clone)

• Asus GF4ti4200 x8 agp
• nVidia Omega 44.03 Driver (Ik heb al verschillende drivers geprobeerd alle met nView geven zwart/wit beeld)
• Ik heb lage en hoge resoluties geprobeerd, 16bits en 32bits... Het enige waarin het werkte was zonder Detonator installed
• Ik maak gebruik van een blokje(Alles is verder haarscherp), waarvan bekend is dat het niet super werkt maar waarom had ik dan zonder drivers wel kleur op m'n clone en met drivers niet?
• Is dit een bug ofzo?
• Alle PAL's/NTSC's geprobeerd en helaas allemaal zwart/wit..

Ik ben verder vrij noob op dit gebied maar misschien is er een simpele fix ofzo voor dit probleem, ik betwijfel het want ik kan zelf niets in de FAQ of via de search vinden. ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Mathizsias op 24-01-2004 00:48 . Reden: Edit ;p ]

Verwijderd

Je moet een andere scart aansluiting gerbuiken waarschijnlijk zitten er maar 9 pins op de scart omzetter