Toon posts:

Norton CleanSweep & Hyperthreading

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik krijg steeds de melding van cleansweep dat de functies niet werken met pc's met meerdere cpu's of hyperthreading. Ik heb tot nu toe geen verschil gezien met loggen enzo dus wil ik graag cleansweep blijven gebruiken.

Alleen vroeg ik me af of er een patch bestaat om die "warning" venster wegte halen iedere keer als ik smartsweep start (monitor van cleansweep). Of is er een manier om het ergens uit te schakelen?

Verwijderd

Topicstarter
niemand die het weet?

Verwijderd

niet zo snel kicken ;)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je al op de site van Symantec gekeken? Heb je al met Google gezocht?

offtopic:
Is Cleansweep tegenwoordig van Symantec? :?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je een pc met hyperthreading ? Misschien kijken of er een andere versie of plugin is op www.symantec.com? Bij zo'n melding zijn je specs wel handig om te weten.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
offtopic:
"Is Cleansweep tegenwoordig van Symantec?"

ja. NAV e.d. zijn ook van Symantec ;)

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op 25 januari 2004 @ 15:06:
Heb je al op de site van Symantec gekeken? Heb je al met Google gezocht?

offtopic:
Is Cleansweep tegenwoordig van Symantec? :?
ja allebei, geen oplossing gevonden

Verwijderd

Topicstarter
Dit weet ik al. Maar mijn vraag is nog niet beantwoord, want de log-functie werkt nog prima en wil ik cleansweep dus nog blijven gebruiken. vraag is: hoe uitschakelen die melding. of bestaat er een patch oid.

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op 25 januari 2004 @ 15:07:
Heb je een pc met hyperthreading ? Misschien kijken of er een andere versie of plugin is op www.symantec.com? Bij zo'n melding zijn je specs wel handig om te weten.
specs: P4-8C (Hyperthreading on) , 1GB PC3200 DDR memory, FSB800.

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij een oplossing geven?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 17:45:
wie kan mij een oplossing geven?
Symantec, maar dat doen ze niet, want het product is verouderd, tenminste, ik zag een 2002 oid versie op de site staan. Die was EOL.
Als het om norton systemworks gaat:
Symantec does not provide support for using CleanSweep features such as SmartSweep and InternetSweep on a computer that uses multiple processors, uses a CPU that supports hyperthreading, or displays this message.
Dus vertel op z'n minst even welke versie je nou gebruikt.

[ Voor 53% gewijzigd door blackd op 25-01-2004 17:50 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

hij kickte na bijna 40 uur, dat mag hoor. :D

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 25 januari 2004 @ 17:47:
[...]

Symantec, maar dat doen ze niet, want het product is verouderd.
het product is niet verouderd. want deze versie van cleansweep zit nog in het nieuwste symantec pakket dat nu nog in de winkels liggen: Norton Systemworks Pro 2004!

http://www.symantec.com/smallbiz/sys_pr/features.html

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 17:52 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En welk pakket is dat dan, en welke versie? Lees ook even m'n edit; ze geven geen support op CleanSweep op een systeem met meerdere CPU's.

Edit: http://www.symantec.com/t...answeep/discontinued.html
Als je namelijk CleanSweep los hebt gekocht, moet dat wel 2002 zijn, en die is dus EOL. Maar dat is hier niet het geval, en gaat dus dit stuk op:
Symantec does not provide support for using CleanSweep features such as SmartSweep and InternetSweep on a computer that uses multiple processors, uses a CPU that supports hyperthreading, or displays this message.
Dus Symantec zou hier wellicht een patch voor kunnen maken maar dat doen ze dus niet.

[ Voor 72% gewijzigd door blackd op 25-01-2004 17:54 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 25 januari 2004 @ 17:51:

Dus Symantec zou hier wellicht een patch voor kunnen maken maar dat doen ze dus niet.
ik vraag niet eens perse om een patch , maar gewoon de "melding" in het programma uit te schakelen is al goed genoeg.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 17:56 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

tja, dan moet je niet hier zijn maar bij Symantec.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 25 januari 2004 @ 17:58:
tja, dan moet je niet hier zijn maar bij Symantec.
ik dacht dat hier de wizzkids zaten die effe een antwoord uit de mouw kan schudden van bijv. "het zit onder opties> meldingen> uitschakelen. of in de registry huppeldepup key veranderen van 1 naar 0. Want ja ik gebruik het ook en heb hetzelfde meegemaakt" maar nee hoor :r

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 18:02 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

rot dan lekker op met je puke smily vent.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 25 januari 2004 @ 18:05:
rot dan lekker op met je puke smily vent.
iemand met de minste kennis op dit forum zo te horen :? reageer volgende keer niet als je geen nieuwe informatie hebt toe te voegen. of als er bepaalde dingen al een keer door een ander gezegd werd

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 18:09 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

detron - Dit gaat echt helemaal nergens over. Je manier van reageren (met :r smiley en dergelijke) komt bijzonder vervelend over op de mensen die je hier proberen te helpen.

Verder zie ik dat je je topic bijzonder snel kickt (je reageert steeds onder elkaar in plaats van je bericht te wijzigen) - kicken van je topic is niet toegestaan binnen 24 uur probeer hier voortaan op te letten.

Verder kan ik uit je topicstart erg weinig eigen initiatief halen - je ziet het ook bijvoorbeeld hier al: Verwijderd in "Norton CleanSweep & Hyperthreading" - mensen komen met een oplossing aan, en deze blijk jij al geprobeerd te hebben. Het is dan op GoT ook verplicht om altijd in je topicstart op te geven wat je zelf al geprobeerd, en gedaan hebt. Probeer daar voortaan dan ook rekening mee te houden :)

Al met al ga ik dit topic dan ook sluiten - de manier waarop je reageert is niet bepaald leuk :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.