Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Case Fan's Suize/Fluite

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Topicstarter
Hey allemaal.....vraagje.
( en jah ik heb de FaQ van de blowholes enzo algeleze...)

Ik heb een goedkope ( censored ) kast van Q-tec met 2 van die fans en een raampje allemaal leuk maar het werkt,zit,past voor geen reet.......
Mijn vorige kast ( Aopen ) was door het vele modden in elkaar gezakt 8)7 ......maar goe, duzz ik ff snel nieuwe kast hale, voor de time being ;)

Want ik ga over een maandje of 3 die kast van CoolerMaster hale ( WaveMaster >:).

Maar nu make die 2 fans een gigantische geluid ! ( fluiten/Suizen ).......duz ik zette ff mijn Vantec Stealth Fan 80mm 21 dba erin...geluid werd iets minder maar het suize blijft aanhouden....vooral als ik dat zijpaneel er weer opzet ! ( kheb er ook nog eens 2 fangrills van de ''U'' van Unreal erop zette....die make het meeste geluid, hoe kan ik het voorkome dat die U's gaan suize...
Hoe verhelp ik dat ? coolers ophange aan elastiek ? :? :? :? wie kan mij een handje helpe !

• iambig
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:19

iambig

* z.o.z *

Ik neem aan dat je die standaard grills eruitgedremelt hebt? :O

Afbeeldingslocatie: http://download.qtec.info/_images/products/large/13480.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door iambig op 24-01-2004 01:11 ]

NEE: dit is geen signature...

Verwijderd

Het fluiten/suizen komt doordat er lucht langs kleine openingen gaat, dit is niet mogelijk om te verhelpen door de fans aan elastiekjes op te hangen.

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Topicstarter
iambig schreef op 24 januari 2004 @ 01:09:
Ik neem aan dat je die standaard grills eruitgedremelt hebt? :O

[afbeelding]
Yuppzz helemaal eruit zijn ze, en vervanger door unreal fangrills!, damn ik haat die kast :P lol
Duz ik kan er helemaal niks aan doen |:( :?

[ Voor 7% gewijzigd door Fusion_XT op 24-01-2004 11:42 ]

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:51
van deze dingen ??

Afbeeldingslocatie: http://www.bigfootcomputers.com/Merchant2/graphics/00000001/fangrills/unreal_tmb.jpg

Daar wordt ie natuurlijk ook niet echt stiller van ...

Repareren doe je zo.

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-11 20:01

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Misschien galmt je kast nogal door ? Ik zou van die schuimrubber matten van de Gamma of whatsoever erin monteren die geluid dempen (met van die nopjes en kuiltjes erop). Denk dat dat flink wat scheelt

Verwijderd

idd, die fan guards zien er wel mooi uit natuurlijk maar het kan niet tippen aan het geluidsniveau van het 'standaard' model fan guards
Afbeeldingslocatie: http://www.ace-systems.nl/Menu/CaseModding/FanGrils/Standardgrils/Picmenu/th_80mmAlu.jpg
die zijn ook een stuk veiliger omdat ze minder grote openingen hebben

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:01
Fusion_XT schreef op 24 januari 2004 @ 00:25:
algeleze
hale
hale
make
suize
Werkt de 'n' soms niet ?

Type aub normaal leesbaar, dan zul je zien dat je wat meer reacties gaat krijgen.

-

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

A: Typ eens Nederlands
B: de ene fangrill vervangen met een andere helpt niet echt in het reduceren van geluid
C: je hebt de Blowhole-FAQ kennelijk niet goed genoeg gelezen, want als je fangrills/fingerguards met scherpe hoeken gebruikt heb je meer last van suizende geluiden dan een standaard fangrill van rond draad.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.