bulders gate 2...best lastig+vraagje

Pagina: 1
Acties:

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
Baldurs gate 2 iz echt lastig, ik begin het nu wel een beetje door te krijgen, maartoch...ik heb nu een groepie van 4 mensen en ben nu bij die 3 meisje nog helemaal in het begin...wat moet ik nu doen?

En als ik dus met een grpeje beestjes ga vechten, kan die meid die..uh..die je helemaal op het begin bevrijdt uit je cel geen magie uitoefenen ofzo, klopt dat? ik heb een paar spells en de memorize vakjes gezet, maar als ik dan ga pitten, kan ik er geen gebruiken...klopt dat??

Maar verder is het spel echt tof, dit is m'n eerste ervaring met de baldurs gate serie en ik denk er nu al over om ook deel 1 te kopen..

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

Verwijderd

OOPS!!! dubbelpost!! :o

Verwijderd

Mischien is het leuker/verstandiger om eerst
deel I te spelen, je zult dan veel meer plezier beleven aan het spel i.v.m oude vrienden en verwijzingen naar het 1ste deel.

Je leert dan ook vanaf het begin (level 1) te spelen, magie bijv. is dan vind ik veel overzichterlijker.
Als je er echt niet meer uitkomt kan je altijd nog online naar een guide grijpen.

Dit is een hele goede vind ik http://gameguides.gamespot.com/guides/baldurs2/index.html

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
dan ga ik binne kort maares zoeken naar deel 1...maar inmiddels ben ik in chapter 2 beland en moet 20000 goudstukjes verzamelen...

maareh, IK WIL EEN TOVENAAR!!! IK WIL TRUCKJES!! ik hoop dat ik d'r snel 1tje vint...

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 12 december 2000 21:12 schreef blinkymichiel het volgende:
maareh, IK WIL EEN TOVENAAR!!! IK WIL TRUCKJES!! ik hoop dat ik d'r snel 1tje vint...
Tovenaars bestaan niet.... WIZARDS ROELEN :)