Hey luitjes,
Ik ben bezig met een zeer simpele tilemap editor. Het is een programmatje om alleen wat dingen te testen voor ik groot begin. Ik heb nu een grid op het scherm (OpenGL), en als ik op een blok klik met mijn muis, kleurt hij deze in.
Natuurlijk moet ik een map kunnen opslaan, en laden. En bij het laden gaat het fout. Ik krijg dan zo een windows XP error, waarin wordt gevraagt of ik de fout wil verzenden.
Voor het opslaan gebruik ik de volgende code:
voor het laden gebruik ik dit:
Iemand misschien enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Ik ben bezig met een zeer simpele tilemap editor. Het is een programmatje om alleen wat dingen te testen voor ik groot begin. Ik heb nu een grid op het scherm (OpenGL), en als ik op een blok klik met mijn muis, kleurt hij deze in.
Natuurlijk moet ik een map kunnen opslaan, en laden. En bij het laden gaat het fout. Ik krijg dan zo een windows XP error, waarin wordt gevraagt of ik de fout wil verzenden.
Voor het opslaan gebruik ik de volgende code:
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| void Save() { FILE *mapfile = fopen("map.txt", "wb"); fwrite(&g_Map, sizeof(MAPDATA), 1, mapfile); fclose(mapfile); } |
voor het laden gebruik ik dit:
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| void Load() { FILE *mapfile = fopen("map,txt", "rb"); fread(&g_Map, sizeof(g_Map), 1, mapfile); fclose(mapfile); } |
Iemand misschien enig idee hoe ik dit op kan lossen?