Ik ben (nog steeds) de gelukkige eigenaar van een SB audigy Ex waar ik al lange tijd met veel plezier gebruik van maak.
Echter, de laatste tijd maak ik nogal eens gebruik van remote center om met de AB TV te kunnen kijken op mijn computer. Als ik dan klaar ben met kijken probeer ik altijd met remote center de PC af te sluiten met behulp van de AB.
Als ik dan voor de optie "power down computer" aankies sluit de computer wel af maar op het moment dat deze uit zou moeten gaan kreeg ik eerst het scherm "it is now safe to turn off your computer" en sinds enige tijd alleen nog maar een zwart scherm (maar monitor krijgt nog steeds signaal)
Wat heb ik al geprobeerd om het op te lossen:
- laatste drivers en software SB geinstalleerd
- Laatste VIA drivers geinstalleerd
- SB van een "virtueel IRQ" op een vast IRQ gezet waar verder niks op zit.
Iemand nog enig idee wat ik hieraan kan doen?
(PS. als ik gewoon afsluit gaat het wel goed en voor meer info zie PC specs)
Echter, de laatste tijd maak ik nogal eens gebruik van remote center om met de AB TV te kunnen kijken op mijn computer. Als ik dan klaar ben met kijken probeer ik altijd met remote center de PC af te sluiten met behulp van de AB.
Als ik dan voor de optie "power down computer" aankies sluit de computer wel af maar op het moment dat deze uit zou moeten gaan kreeg ik eerst het scherm "it is now safe to turn off your computer" en sinds enige tijd alleen nog maar een zwart scherm (maar monitor krijgt nog steeds signaal)
Wat heb ik al geprobeerd om het op te lossen:
- laatste drivers en software SB geinstalleerd
- Laatste VIA drivers geinstalleerd
- SB van een "virtueel IRQ" op een vast IRQ gezet waar verder niks op zit.
Iemand nog enig idee wat ik hieraan kan doen?
(PS. als ik gewoon afsluit gaat het wel goed en voor meer info zie PC specs)