Hallo mensen,
Ik heb sinds kort een Sweex IrDA to USB converter gekocht, zodat ik via mijn PC toegang heb tot mijn Nokia 6610. Na ja, ik dus dat IrDA apparaat geinstalleerd en dat schijnt prima te werken. Hij is gevonden door Windows en als ik op mijn mobiel de infrarood verbinding activeer dan vindt Windows ook mijn Nokia 6610.
So far so good..
MAAR binnen zowat 30 seconden ligt die verbinding er weer uit. Daarnaast vindt de Nokia software nog niet eens de telefoon (maar Windows wel
). Windows vindt hem ook als zijnde een wireless Nokia 6610 modem, daarnaast komt de melding dat er een wireless verbinding is (heb dan ook de optie bestanden upteloaden).
Specs:
- Nokia 6610
- Sweex USB-IrDA-converter
- USB 2.0 PCI (heb ook nog onboard USB, maakt in feite niks uit)
- Windows 2000 SP3 (IrComm patch zit hier al in)
Zijn er nog dingen die ik op mijn mobiel moet instellen evt? Kan er niks over vinden. Misschien iemand die nog een idee heeft waarom de verbinding er uitklapt?
Bij voorbaat dank
Ik heb sinds kort een Sweex IrDA to USB converter gekocht, zodat ik via mijn PC toegang heb tot mijn Nokia 6610. Na ja, ik dus dat IrDA apparaat geinstalleerd en dat schijnt prima te werken. Hij is gevonden door Windows en als ik op mijn mobiel de infrarood verbinding activeer dan vindt Windows ook mijn Nokia 6610.
So far so good..
MAAR binnen zowat 30 seconden ligt die verbinding er weer uit. Daarnaast vindt de Nokia software nog niet eens de telefoon (maar Windows wel
Specs:
- Nokia 6610
- Sweex USB-IrDA-converter
- USB 2.0 PCI (heb ook nog onboard USB, maakt in feite niks uit)
- Windows 2000 SP3 (IrComm patch zit hier al in)
Zijn er nog dingen die ik op mijn mobiel moet instellen evt? Kan er niks over vinden. Misschien iemand die nog een idee heeft waarom de verbinding er uitklapt?
Bij voorbaat dank
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.