SoF 2 gold: crash na update

Pagina: 1
Acties:

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:25
hallow

ik heb een week geleden sof 2 gold edtion aangeschaft en ben em meteen online gaan spelen, dat ging allemaal goed, totdat ik een paar server joinde die updated game patches nodig hadden:

1.03 patch gedownload
punkbuster gedownload
OSP gedownload,

natuurlijk allemaal geinstalleerd, affijn, ik ga weer soffen, hangt me sof2 binnen een bepaalde tijd, varierend van 1 seconde tot 3 minuten, resetknop is de enigste oplossing..... dit is alleen multi player, single player kan ik zolang spelen als ik wil...

wat ik geprobeerd heb:
sof 2 opnieuw geinstalleerd ZONDER al die updates, en je raad het al, dan doet ie het wel goed, zonder lockups dus...

specs:
amd athlon 2400xp
512 ddr ram
geforce 4 ti 4200, 8x agp, 128 mb (detonator 53.03)

ik kan dus wel zonder updates spelen, maarjah, dan kan je maar een paar servers op :r

thnx alvast.....

Twitch: Phyloni1

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je nou eerst even zoekt..?

Detonator 45.23 installeren is de oplossing.

SoF2 Gold lock-ups

[ Voor 44% gewijzigd door CorteX op 23-01-2004 23:49 ]

• enira
ik wil niet lullig doen hoor, maar:

voordat ik die patches had geinstalleerd werkte ie gewoon goed, sinds dat ik het spel had, niks drivers update enzow. Dan ligt het toch aan de updates van sof 2 of nie dan!? :X

en dacht je nou echt dat ik die threads nie gelezen had..... stond niet echt in wat ik moest hebben...

dus als iemand een goede oplossing weet, graag! _/-\o_

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:34

Canon23

>>MY<< world

Volgens mij ligt het aan de detonators van nvidia. Bij iedereen die ik ken crashed sof2 na installen van de nieuwere detonators. Ik hanteer nu nog de 44.03 en dan crashed ie niet in sof2.

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• enira
sorry hoor, maar kunnen jullie nou echt niet lezen!?!?!

IK HEB GEEN NIEUWE DETONATORS DRIVERS GEINSTALLEERD!!!!

alleen die sof2 updates, en voor de installatie van die updates deed ie het gewoon goed, met detonator 53.03 uiteraard :P

voordat iemand weer ff iets onzinnings antwoord, lees ff goed.... zeggen ze ook altijd tegen mij _/-\o_

.....

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
En wie zegt dat de nieuwste patch altijd perfect werkt met de Detonator (wat nu ForceWare is) 53.03? Wat CorteX en Canon23 dus proberen te zeggen is dat je eens wat oudere drivers moet uitproberen, ookal heb je sinds de update geen nieuwe drivers geinstalleerd.

The devil is in the details.

• CorteX
  • Niet online
jarnotjuh schreef op 24 januari 2004 @ 11:15:
alleen die sof2 updates, en voor de installatie van die updates deed ie het gewoon goed, met detonator 53.03 uiteraard :P
Wat ben jij verschrikkelijk eigenwijs. Ik zal je eens iets verklappen. Een patch brengt veranderingen aan in de software. Dat SoF 2 1.00 het met Detonator 53.03 doet, zegt dus helemaal niets over of dat ook zou moeten gelden voor SoF 2 GOLD (1.03).

Dit probleem is heel simpel, één reply in deze thread was dus genoeg geweest. Maar als ik jou was, zou ik maar vooral 53.03 blijven gebruiken en wachten tot er een wonder gebeurd. :/

• enira
om deze thread maar ff zinvol te bumpen.....

nou, ik heb dus ff osp en pb laatste versies eraf gegooid, en toen via sof 2 servers gezocht die files automatisch laten downloaden..... afijn ik pak een random server, en geen lockups meer

zou het dan toch aan een verkeerde versie van pb of osp hebben gelegen?
want elke keer als ie crashte stond er boven in de console een punkbuster melding

anywayz, het is nu opgelost......... nog steeds met de 53.03 detonator drivers :P

ik weet jullie te vinden _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 25-01-2004 10:49 ]

• CorteX
  • Niet online
Ok, ik geef toe, schijnbaar is het ook mogelijk op SoF2 op een andere manier zo te laten crashen dat alleen een harde reset nog mogelijk is. Complimenten daarvoor! :P Maar ik ken heel veel mensen (SoF2-ers dus) die dit probleem hebben gehad en daar lag het steeds aan die Detonators (ForceWare).

Hier is ook een lang topic te vinden over het crashen van SoF2 1.03 met nieuwe ForceWare-drivers.
Pagina: 1