Toon posts:

[WinXP] PC start steeds opnieuw *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
probleempje:
als ik mijn pc opstart springt 'ie uit zichzelf weer uit. Dan restart 'ie uit zichzelf en daarna gebeurt hetzelfde weer.
Ik krijg dan de melding dat ik een floppy in de pc moet doen. Ik restart dan weeeer en dan zegt íe dat ik iets in de bios moet doen...
Daarna is 'ie weer goed.

Snap er allemaal niets van.
Ik heb Windows XP en net alles nieuw voor mijn pc gekocht. Zou het kunnen liggen aan recentelijk geinstalleerde software of is het een virus? (Virusscan kan niets vinden)...

Please help!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022

Verwijderd

Probeer ff in de veilige modus op te starten en kijk is bij de eigenschappen van je systeem. Op het tabblad Geavanceerd klik je op "Opstart en herstelinstellingen"

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom op GoT :)

Lees inderdaad even Hangen en Opstartproblemen troubleshooter goed door, volg de links en check microsoft.com en de GoTsearch op de STOP code die je terug krijgt (0x00etc). Met een beetje geluk kom je er dan al uit.

Ondertussen verplaats ik je vraag straks naar de buren van Windows Operated Systems en doe er gratis en voor niets een kleine titeledit bij, zoals uitgelegd is in het WOS Policy (plus FAQ topicstart).

Ik wacht nog even met verplaatsen zodat je je topic nog terug kan vinden: het gaat naa de buren zo gauw je het hier weer hebt gevonden ;)
(En ik houdt me natuurlijk altijd aanbevolen voor een nog betere titel)

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 23-01-2004 21:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)