Ik gebruik XP-PRO op mijn computer met daarnaast Zonealarm en een paar Spy-detectoren.
Verder zit ik ook via een router met firewall op internet.
2 weken geleden is het begonnen na een automatische update.
In het begin liep de computer vast, starte soms geheel vanzelf opnieuw op of liep vast.
Na de install opnieuw erover gegooid te hebben liep de computer met minder horten en stoten.
Totdat de automatische update weer kwam kijken.
Diverse keren heb ik tegen een blauw scherm aan moeten kijken waar niemand wat wijzer van werd.
Enkele keren liep hij ook zelfs al vast voordat het Windows-XP logo op het scherm zou verschijnen.
Het werd alleen maar erger totdat hij nu zelfs helemaal niet meer opstart.
Totaal geen beeld meer, zelfs de BIOS is niet meer te bereiken.
Een nieuwe videokaart helpt niet en weet je wat ik nu het allervreemdste vind???
Ik heb al van een tiental mensen gehoord dat ze nu met hetzelfde probleem zitten.
Is dit de oorzaak van Microsoft zelf of waar kan het nu aan liggen?
Ik heb wel eens gehoord dat Microsoft met XP een komplete computer kan ontregelen als er in hun ogen iets niet juist gebeurd met een computer.
Te denken valt aan illegale software of een hardware-aanpassing die niet door gegeven wordt aan Microsoft.
Wat is het eigenlijk?
Hoe los ik dit nu op?
Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?
Verder zit ik ook via een router met firewall op internet.
2 weken geleden is het begonnen na een automatische update.
In het begin liep de computer vast, starte soms geheel vanzelf opnieuw op of liep vast.
Na de install opnieuw erover gegooid te hebben liep de computer met minder horten en stoten.
Totdat de automatische update weer kwam kijken.
Diverse keren heb ik tegen een blauw scherm aan moeten kijken waar niemand wat wijzer van werd.
Enkele keren liep hij ook zelfs al vast voordat het Windows-XP logo op het scherm zou verschijnen.
Het werd alleen maar erger totdat hij nu zelfs helemaal niet meer opstart.
Totaal geen beeld meer, zelfs de BIOS is niet meer te bereiken.
Een nieuwe videokaart helpt niet en weet je wat ik nu het allervreemdste vind???
Ik heb al van een tiental mensen gehoord dat ze nu met hetzelfde probleem zitten.
Is dit de oorzaak van Microsoft zelf of waar kan het nu aan liggen?
Ik heb wel eens gehoord dat Microsoft met XP een komplete computer kan ontregelen als er in hun ogen iets niet juist gebeurd met een computer.
Te denken valt aan illegale software of een hardware-aanpassing die niet door gegeven wordt aan Microsoft.
Wat is het eigenlijk?
Hoe los ik dit nu op?
Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?