Google geeft serverfout?!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04-2025
Het klinkt misschien wat raar, ik heb ook al in m'n MSN lijst rondgevraagd of meer mensen het probleem ondervinden wat dus niet zo blijkt te zijn maar ik snap het niet want google heeft altijd gewerkt. Ik werk met IE 6.0, cache is leeg, ctrl+f5 is geprobeerd etc. Maar het probleem is dus dat ik wel op de frontpage van google kom, maar als ik dan naar iets wil zoeken krijg ik de volgende melding:

Serverfout
De server heeft een fout vastgesteld en kon niet voldoen aan uw verzoek.
Als het probleem blijft duren, kunt u een e-mail sturen google@google.com met vermelding van dit foutbericht en de vraag die er de oorzaak van was.

--------------------------------------------------------------------------------

©2003 Google

Ik vind het maar raar hoor... Hebben meer mensen hier last van?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-05 16:45
Neeh, ik niet maar, waarom google niet mailen?

|>

Verwijderd

topicje voor iedere error, holé

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:36
Nee, ik heb hier geen last van. Hier werkt het gewoon goed...

Heb je toevallig steeds dezelfde zoekterm :?

edit:

Gebruik jij google.nl of google.com ?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• mcdronkz
Simon schreef op 23 januari 2004 @ 20:52:
Neeh, ik niet maar, waarom google niet mailen?
Ben ik net mee bezig.

• mcdronkz
Oh het schijnt nu weer te werken. Nouja excuses... en ik had het trouwens met zowel .nl als met .com, en ik had het ook met iedere zoekterm.

Nouja het blijft raar.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
mcdronkz schreef op 23 januari 2004 @ 20:54:
Oh het schijnt nu weer te werken. Nouja excuses... en ik had het trouwens met zowel .nl als met .com, en ik had het ook met iedere zoekterm.

Nouja het blijft raar.
Als een server down ligt, gewoon ff een dagje wachten ipv gelijk moord en brand schreeuwen..

Verwijderd

zoals ik al zei, "een topicje voor iedere error, holé" 8)7 :p

Verwijderd

Wat was de URL die je krijgt met foutmelding? (want je browserdetectie en settings wordt daarin mee versleuteld: http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr= ) Maar goed, voor jouw fout geeft Google meer oplossingen dan wij :P Wellicht dat je nog kunt achterhalen wáár het precies fout ging.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 21:14 ]

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08-2025
jezus... niet om te flamen, maar een beetje n00b weet dat het een 500 is en dat je dus gewoon ffies moet wachten...

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08-2025
KewlKiddo schreef op 23 januari 2004 @ 21:02:
jezus... niet om te flamen, maar een beetje n00b weet dat het een 500 is en dat je dus gewoon ffies moet wachten en dat 'r gewoon wat met de webserver aan de hand is of kan zijn...

• mcdronkz
KewlKiddo schreef op 23 januari 2004 @ 21:02:
jezus... niet om te flamen, maar een beetje n00b weet dat het een 500 is en dat je dus gewoon ffies moet wachten...
Ja maar je snapt m'n vraag niet echt. Ik vond het zo raar dat ik de enigste was die het probleem had. :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:14

Korakal

Up up up!

Ik ga je toch even op onze FAQ wijzen:
Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
Dit is uiteraard ook op dit topic van toepassing; volgende keer gewoon even geduld hebben en de storing afwachten of anders gewoon de suggestie die daar stond (mailen naar google) opvolgen...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.