hallo jongens en meisjes ,
ik zit weerom met probleempje ,
ik denk dat het voor jullie niet zo'n groot probleem is om me de laatste richtlijnen te geven
ik heb reeds gezocht op google : het gaat hier over " kopieren naar " in windows 98SE : als ik daar op klik verschijnen Cen D niet om naar te kopieren
D is in dit geval cd-writer , dus ik kan niets op cd zetten
C is HDD, maar dat konden jullie wel al denken
mijn documenten en e-mail-ontvanger verschijnen wel in dit geval ,
ik heb op google al gelezen over verborgen mappen en de send to-map maar ik denk niet dat cd-writer 'n map is en kan deze dan ook niet toevoegen als optie om naar te kopieren en ik wil mijn documenten op cd zetten zodat ik XP Home kan installeren ,
en daarna al mijn documenten terug op HDD zetten,
rest er nog wel vraagje :
W98 SE is FAT-indeling en XP is NTFS- indeling , kan ik dan bestanden die ik op cd brand in FAT ook nog lezen in NTFS
wanneer ik ze overzet naar nieuwe harde schijf
of is het gewoon met burning - progamma te doen ,
met de documenten te slepen naar " deze bestanden op cd zetten " en alzo alles op cd zetten
groeten , Walter
ik zit weerom met probleempje ,
ik denk dat het voor jullie niet zo'n groot probleem is om me de laatste richtlijnen te geven
ik heb reeds gezocht op google : het gaat hier over " kopieren naar " in windows 98SE : als ik daar op klik verschijnen Cen D niet om naar te kopieren
D is in dit geval cd-writer , dus ik kan niets op cd zetten
C is HDD, maar dat konden jullie wel al denken
mijn documenten en e-mail-ontvanger verschijnen wel in dit geval ,
ik heb op google al gelezen over verborgen mappen en de send to-map maar ik denk niet dat cd-writer 'n map is en kan deze dan ook niet toevoegen als optie om naar te kopieren en ik wil mijn documenten op cd zetten zodat ik XP Home kan installeren ,
en daarna al mijn documenten terug op HDD zetten,
rest er nog wel vraagje :
W98 SE is FAT-indeling en XP is NTFS- indeling , kan ik dan bestanden die ik op cd brand in FAT ook nog lezen in NTFS
wanneer ik ze overzet naar nieuwe harde schijf
of is het gewoon met burning - progamma te doen ,
met de documenten te slepen naar " deze bestanden op cd zetten " en alzo alles op cd zetten
groeten , Walter