ok nu heb ik een koei grazen (binnen kort
, en hij graast zich suf nu zou ik me volgens mij bij een team kunnen inschrijven, maar welke (+ motivatie graag)B-)
Op www.dutchpowercows.org kun je een overzicht vinden van alle subteams.
Succes
(PS. Je bent van harte welkom)
Succes
(PS. Je bent van harte welkom)
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
sorry hoor maarre: deze vraag roept op tot antwoorden waarin reclame voor gaat komen en dat mag niet!!!
www.dutchpowercows.org hier staan de dpc subteams... kun je er 1 uitzoeken!!!
RobzQ was me voor
www.dutchpowercows.org hier staan de dpc subteams... kun je er 1 uitzoeken!!!
RobzQ was me voor
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Verwijderd
welkom namens heel DPCOp dinsdag 12 december 2000 11:16 schreef White_Wings het volgende:
ok nu heb ik een koei grazen (binnen kort, en hij graast zich suf nu zou ik me volgens mij bij een team kunnen inschrijven, maar welke (+ motivatie graag)B-)
aangezien ik geen reclame mag maken voor het subteam waar ik in zit doe ik het niet;);)
Greetz Raver
Teams mogen hier volgens ongeschreven dpc regels geen reclame maken voor zichzelf.
Voor alle info over teams kun je tercht op www.dutchpowercows.org
Je moet zelf kijken wat je wil.. zo zijn er teams die zelf stats bij houden ( erg spannend!) en die een eigen mirc chatkanaal hebben (ook erg leuk!).
Sommige teams zie je vaak in de stats terug en sommige alleen als ze een maand hebben gespaard en dan kunnen "mega"-flushen. Het is maar net wat je zelf leuk lijkt..
... maar ik zou het wel weten hoor
Voor alle info over teams kun je tercht op www.dutchpowercows.org
Je moet zelf kijken wat je wil.. zo zijn er teams die zelf stats bij houden ( erg spannend!) en die een eigen mirc chatkanaal hebben (ook erg leuk!).
Sommige teams zie je vaak in de stats terug en sommige alleen als ze een maand hebben gespaard en dan kunnen "mega"-flushen. Het is maar net wat je zelf leuk lijkt..
... maar ik zou het wel weten hoor
Verwijderd
<--
idd doe dat dan nietOp dinsdag 12 december 2000 11:27 schreef raver het volgende:
[..]
welkom namens heel DPC
aangezien ik geen reclame mag maken voor het subteam waar ik in zit doe ik het niet;);)
Greetz Raver member of I'R cows
Verwijderd
zo beter :P:POp dinsdag 12 december 2000 11:28 schreef libido78 het volgende:
<--
[..]
idd doe dat dan niet
teams mogen geen reclame maken tenzij iemand daarom vraagt, dus mag het hier wel
We spend our years as a tale that is told
wij hebben lekker de mooiste subteam page
Nietus
Ik wul ff melden dat die pagina op wdo (www.dutchpowercows.org) niet erg up-2-date is. Hier staan niet veel goede cijfers volgens mij (is ook eigen verantwoording
) Dat komt omdat sommige subteam zo groot worden, dat je niet meer alles kunt bij houden. Bijv. Hoeveel MHz etc... Dus als je een subteam zoekt, moet je het gewoon vragen aan (niet-)leden van subteams en uit die verschillende meningen een conclusie trekken.
Als je deze (niet-)leden van subteams zoekt, kun je het beste kijken op irc.sorcery.net #dpc. Hier op het forum vinden ze het niet zo heel leuk als je reclame maakt. (Zoals je waarschijnlijk al had gemerkt
)
Verder kun je natuurlijk ook de homepages bekijken van subteams, kijken of ze een eigen pproxy hebb (als je dat wil), of het een klein, middelgroot of groot subteam is (bij een groot subteam voel jij je zo klein als je bv. maar 1 peecee hebt, bi een klein subteam is het daarentegen meestal (!!!) gezelliger, maar kom je niet zo vaak in de stats)
Mijn advied dus:
Laat je goed inlichten en maak dan een keuze. Of kom es langs op een meeting ofsow
Das echt dikke lol
Als je deze (niet-)leden van subteams zoekt, kun je het beste kijken op irc.sorcery.net #dpc. Hier op het forum vinden ze het niet zo heel leuk als je reclame maakt. (Zoals je waarschijnlijk al had gemerkt
Verder kun je natuurlijk ook de homepages bekijken van subteams, kijken of ze een eigen pproxy hebb (als je dat wil), of het een klein, middelgroot of groot subteam is (bij een groot subteam voel jij je zo klein als je bv. maar 1 peecee hebt, bi een klein subteam is het daarentegen meestal (!!!) gezelliger, maar kom je niet zo vaak in de stats)
Mijn advied dus:
Laat je goed inlichten en maak dan een keuze. Of kom es langs op een meeting ofsow
ik vind egt wel dat je gewoon
Noorder Power Cows moet joinen
tsjah is es wat anders als reklame maken voor je eigen team
Noorder Power Cows moet joinen
tsjah is es wat anders als reklame maken voor je eigen team
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
TEAM NOORDER POWER COWS ROELLLLLLL 
lekker mee
met hun en nie op je
liggen slapen 
zo en nu bennik gewoon weer door normaal
I 'R
lekker mee
zo en nu bennik gewoon weer door normaal
I 'R
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
Thanx,... Ben hier ook net nieuw en kan niet w88 mijn koeien de wei in te sturen en te laten grazen. 
Nu nog een COOL Subteam en mijn Berta en Greta staan niet meer alleen in de wei
Nu nog een COOL Subteam en mijn Berta en Greta staan niet meer alleen in de wei
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Ik doe ook wel ff gezellig mee, ik bedoel als het hier dan toch mag
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
Sneaky Bob, sneakyOp maandag 18 december 2000 11:49 schreef bobdebeer het volgende:
Moooh
Nee jijOp maandag 18 december 2000 10:46 schreef DaMaster het volgende:
Laat ff weten welk team je gekozen hebt
LOL & Fluit Fluit
Pagina: 1