Toon posts:

e700 met usb-irda PROBLEEM

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb nu een samsung e700 met een usb-infraroodadapter, als ik op m'n telefoon het infrarood aan zet, krijgt hij connectie met m'n pc (windows xp), dan staat er dat "Samsung SGH-e700" is geconnect, maar als ik easy studio pims & file manager op start kan ik daar voor de connecties NIET m'n infraroodadapter selecteren, ik heb alleen de keuze uit com1 & com2. Ik heb al hele tijd gegoogled maar kon niet de goede oplossing vinden. Iemand enig idee?

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:06

ddZ

Hoi, 2 dingen:

a.)Waarom heb je je vraag niet gesteld in Het Samsung SGH-E700 topic :{

b.) Wel zo makkelijk om de volgende keer aan te geven om welk type usb-infraroodadapter het gaat, aangezien je kan lezen in het (daar gaan we weer) Samsung SGH-E700 topic kunt lezen dat sommige adapters problemen (kunnen) geven :{

Verwijderd

Topicstarter
sorry, niet aan gedacht ben ook nieuw hier, maar het is een merkloos usb-infraroodadaptertje.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:14

Korakal

Up up up!

Hmmmja ik zie dat je zelf je vraag al opnieuw hebt gesteld in het topic dat ddZ noemt. Op zich goed dat je probeert je 'fout' te herstellen, maar wil je de volgende keer ajb via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/icon_hand.gif topicreport vragen of je topic verplaatst kan worden als je erachter komt dat je het toch op een andere locatie wilt hebben?
Ik doe dit topic dan maar dicht :) Je kunt verdergaan na Verwijderd in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 3" :Y)

Dit topic is gesloten.