Toon posts:

Switch, Router of Hub

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg mij nou af, wat is beter om mijn internet te delen, want ik hoor dat als ik een switch gebruik en 2 computers op 1 netwerk heb + internet, dat ik dan 2x zelfde internet bandbreedte als het ware heb. Ik heb nu zelf een Hub, en elke keer als mijn pa iets aan het downloaden is, en ik doe een online game, dan heb ik genoeg lag voor iedereen :P maar ik zoek dus iets waardoor mijn pa lekker kan downloaden, en ik gewoon kan gamen zonder lag.

(Als deze topic al eerder aangemaakt is, ik heb het niet kunnen vinden omdat search het niet deed)
Iemand een suggestie? Alvast bedankt.

Verwijderd

Om je internet te delen heb je een router nodig.
Een switch/hub deelt alleen pc's.

Staat overigens hier prima uitgelegd: Hoe deel ik Internet ?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Gewoon een Router piece of cake, hier 7 pc`s en kan gamen zonder lag, zelfs als Kazaa open staat :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 18:53:
Ik vroeg mij nou af, wat is beter om mijn internet te delen, want ik hoor dat als ik een switch gebruik en 2 computers op 1 netwerk heb + internet, dat ik dan 2x zelfde internet bandbreedte als het ware heb. Ik heb nu zelf een Hub, en elke keer als mijn pa iets aan het downloaden is, en ik doe een online game, dan heb ik genoeg lag voor iedereen :P maar ik zoek dus iets waardoor mijn pa lekker kan downloaden, en ik gewoon kan gamen zonder lag.

(Als deze topic al eerder aangemaakt is, ik heb het niet kunnen vinden omdat search het niet deed)
Iemand een suggestie? Alvast bedankt.
Als je een switch/hub/router hebt, dan deel je altijd de bandbreedte, maakt niet uit welk apparaat.
Als je veel data van de ene pc naar de andere zet (of dit vaak doet), dan is een switch beter als een hub.
Een router is meestal een switch met een routing module, dat wil zeggen, de router regelt jouw internet verbinding.

Er staan wel meerdere topics hier op het forum, kijk eens in de FAQ van GOT.

Verwijderd

Illegal_Alien schreef op 23 januari 2004 @ 18:56:
Gewoon een Router piece of cake, hier 7 pc`s en kan gamen zonder lag, zelfs als Kazaa open staat :)
Wat voor abbonement gebruik je dan ? je moet haast wel up limitten , dat kan niet anders

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 19:19 ]

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:16

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 18:55:
Om je internet te delen heb je een router nodig.
Een switch/hub deelt alleen pc's.

Staat overigens hier prima uitgelegd: Hoe deel ik Internet ?
^^^

Zie ook:
[search=internet delen router]
[search=internet delen hub]
[search=internet delen switch]
[search=internet delen router of switch]
enz ...

en das was je er ook wel geraakt...

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.