ik weet dat dit een zoekertje is, ik ken de oplossing zelfs uit mijn hoofd
alleen het werkt niet niet
ok, ik zit hier dus met een PC met win XP pro die weigert om het realtek family nicje te herkennen. het is een los kaartje, niet on board. van edimax
bij het handmatig installeren van de drivers (verschillende versies, ook HWQL van realtek zelf) geeft hij consequent aan dat de drivers geen info over de hardware bevatten.
alle tips die hierover te vinden zijn heb ik al geprobeerd:
-machtigingen aanpassen in het register
-kaart zonder drivers installen, en dan achteraf
-ander pci slot.
het enige dat ik nog niet geprobeerd heb is windows opnieuw installeren, maar daar heb ik begrijpelijkerwijs geen zin in
wie weet nog een oplossing voor dit probleem?
mobo is een vaag OEM ding van msi zonder frutsels. mocht het nodig zijn dan draai ik wel ff een AIDA rapportje
ok, ik zit hier dus met een PC met win XP pro die weigert om het realtek family nicje te herkennen. het is een los kaartje, niet on board. van edimax
bij het handmatig installeren van de drivers (verschillende versies, ook HWQL van realtek zelf) geeft hij consequent aan dat de drivers geen info over de hardware bevatten.
alle tips die hierover te vinden zijn heb ik al geprobeerd:
-machtigingen aanpassen in het register
-kaart zonder drivers installen, en dan achteraf
-ander pci slot.
het enige dat ik nog niet geprobeerd heb is windows opnieuw installeren, maar daar heb ik begrijpelijkerwijs geen zin in
wie weet nog een oplossing voor dit probleem?
mobo is een vaag OEM ding van msi zonder frutsels. mocht het nodig zijn dan draai ik wel ff een AIDA rapportje
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 18:30 ]