twain drivers onverwijderbaar

Pagina: 1
Acties:

• rcarter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04-2025
Ik heb een canonscan d646 scanner, ik heb hem geinstalleerd. Daarna is door wat tweaken ;) de driver corupt geraakt.

Nu herkent de pc de scanner niet meer, als ik de usb stekker erin doe doet hij niks als ik hem eruit haal maakt hij wel het geluid(winxp).
Ik ben al naar de site van canon gegaan om de driververwijderaar te downloaden, het is namelijk al een keer gebeurt en toen loste dat prog alles op.
Maar nu gebeurt er nix, ik heb nog geprobeerd de twain drivers handmatig uit windows te halen maar dat lukt niet.

Als iemand nog een prog heeft om twain drivers weg te halen zou ik dit graag weten, want ik heb de scanner nodig en heb geen zin om windows opniew te installeren.

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
systeemherstel gebruiken misschien? Naar een punt waar je nog niet geklooid had?

Verder geen ervaring mee, dus meer suggesties kan ik niet doen :o

• rcarter
hmmm bedankt ga het ff proberen

• jiroenu
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

jiroenu

Jiroenu

kun je niet gewoon de driver opnieuw installeren misschien dat dat help,
of misschien dat er een repair functie in die driver install zit.. :P

Website

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 23:37

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Ik heb het zelfde ook gehad; oplossing, ik scan nu vanaf een andere PC, want na "uren" kloten leek dat me de makkelijkste oplossing... Succes en laat even horen als het (en hoe) is gelukt!

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• rcarter
Na de system restore functie bleef het probleem gewoon.
Je hebt geen repairfunctie bij de driver, en zoals ik al zij zels met de driver verwijderaar werkt het nog steeds niet.
Het is zowiezo in eens een setup het zijn gewoon de drivers die je download. (hmm mischien dan maar windows opniew installeren... zucht)
Pagina: 1