Toon posts:

Computer start niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Enkele dagen geleden begon mijn computer raar te doen. Zomaar eens stopt hij met reageren. Het enige wat nog werkt is een reset. Het gebeurde steeds sneller en nu wil hij zelfs niet eens meer opstarten! Wie weet wat het probleem is?

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:56
Mr. FAQ

[rml]FAQ Overige Hardware [ OH] (update 08-03-03)[/rml]

Ow en welkom op GoT ;)

Ik zou als ik jou was even het Forum Beleid lezen, en de PMG/OH Faq. daar zal je vinden dat je meer info zou moeten geven van je systeem.

De standaard topics met 'mn computer doet het niet meer' zonder enige andere info hebben we bar weinig aan. Deze topics houden het dan ook niet lang vol en zullen gesloten worden tenzij je info post.

[ Voor 139% gewijzigd door De_Bastaard op 23-01-2004 17:05 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:22
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Verder is je probleem niet echt duidelijk, hij doet helemaal niets meer? Ook je fans gaan niet meer draaien enzo :?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Hij lijkt het gewoon te doen, fans draaien etc. harde schijf start, maar er komt gewoon niets op het scherm en er gebeurt niets meer nadat alles (fans, harde schijf) is gestart

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:56
Al 'n CMOS Reset gedaan?

Wat heb je voor de rest zelf gedaan om dingen te testen/elimineren :?

Verwijderd

Geef eens een lijstje met de onderdelen in je PC dan kunnen we beter advies geven.

Wanneer een PC random bevriest en dit steeds sneller gaat doen heeft deze vaak een probleem met de voeding.

Wat voor voeding heb je, weet je zeker dat je voeding voldoende wattage kan bieden voor je systeem?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeem:

Asus P4T533-C met Pentium 4 2.4 GHz
Chieftec 360 W voeding
Coolermaster Pentium 4 Cooler
IBM Deskstar 120GXP 100 Gb
Matrox Millennium G550 32 Mb
2x Kingston 128 Mb RIMM
Toshiba SD-M1612 DVD-ROM
En nog een Coolermaster CaseFan

Dus het vermogen van de voeding lijkt me geen probleem...
Ik vermoed zelf dat het of het moederboard, of de processor is.
Oververhitting lijkt me echter niet het geval omdat de fan op de processor het gewoon doet.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 09:35 ]

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:45

houthakker

Poehé

ELCO's al bekeken?

Specs

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:18
kamukwam, zo'n openingspost raakt echt kant noch wal; niemand weet natuurlijk wat er aan de hand is. Zie eerst eens de troubleshooter waar al naar verwezen is en probeer zelf eerst enkele dingen uit. Kom je er alsnog niet uit, open dan gerust een nieuw topic maar dan wél eentje welke aan de voorwaarden voldoet (dus: wát je allemaal gedaan hebt plus bevindingen, de specs etc.). Succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.