Toon posts:

Tools Cd

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Stel je wilt een cd maken waar allez op staat dat je nodig hebt qua programma's. Die je zo kan gebruiken als je pc gecrasht is of je hd geformateerd is. Geen films, OS en muziek alleen programma's die je vaak gebruikt en die je belangerijk vind. Welke zou je dan op een cdtje zetten van 700mb, zet achter elke programma zijn doel.

Mij lijkt zo'n cd reuze handig, ik heb er al 1 maar heb het gevoel dat die niet helemaal compleet is.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik zou voor een image op een paar DVD's gaan als alleen m'n basisprogramma's er op moeten :P
En zie idd. bijv die link van Zip voor wat real life voorbeelden (al is dat natuurlijk erg gericht op recovery etc)

Leuk idee, zo'n topic kan vast interessant zijn, maar toch sluit ik het. Begin dan namelijk zelf met wat volgens jou er op hoort, geef het goede voorbeeld als zo'n topic een beetje lekker moet gaan lopen. Verder is de overlap met Nuttige Windows progs me net even te groot om op deze manier een opsomtopic te starten dat een interessant topic kan worden :)

Mail anders even met samods {apestaart} tweakers [puntje} net voor je een ergelijk topic opent, dan kunnen we wat tips geven om het een levensvatbaar topic te maken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.