[FeatureRequest]Status van probleemafhandeling in forumindex

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Whoei, titel past precies op een vraagteken na...

Maargoed.. hier gaat het om.

Kan er een feature in het forum gebouwd worden (alternatieve Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Open_on.gif, maar dan bijvoorbeeld nu met een klein groen vinkje erin)waaraan je kunt zien of een bepaald probleem al is opgelost?
(Status te veranderen door topicstarter).

Als ik zo in de active topics kijk, zie ik best een paar leuke topics waarop ik iemand wel mee wil helpen, alleen dan open je het topic en na alle posts gelezen te hebben kom je erachter dat het al is opgelost.

Nu kijk ik dus bij de active topics (of eigenlijk bij alle forumindexes) naast de topic titles ook nog naar hoeveel replies er al zijn geweest. Boven de 10 replies open ik sommige topics niet meer, want dan veronderstel ik dat ze toch al opgelost zijn, vooral wanneer de topictitel een simpel probleem impliceert (Zit stukje luiheid in, klopt ;))

Probleem die deze feature met zich mee kan brengen:
-Topicstarter heeft oplossing van zijn probleem gevonden en "vinkt het topic af", maar er zijn nog meer mensen die vragen hebben gesteld in hetzelfde topic omdat ze vonden dat het perfect daar gevraagd kon worden.

Voordeel:
-Topics _kunnen_ overzichtelijker worden, wanneer de topicstarter het antwoord kan laten highlighten oid.. mensen zoeken naar een bepaald probleem in de search, komen in een topic, lezen het probleem en constateren dat dat hetzelfde probleem is als wat zij hebben en scrollen naar beneden naar de highlighted oplossing.

Ik kon eenzelfde featurerequest niet vinden in de search, dus denk niet dat hij dubbel is..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.