Toon posts:

Enlight kasten in Nederland ?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien of deze Enlight kasten in Nederland te verkrijgen zijn ?
en als ze dat al zijn, bij welke zaak ?

alvast bedankt :)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Een oplichterspraktijkje in Dokkum (hoog in Friesland) verkoopt computers in die dingen. Durven ze 175 voor een miditower te vragen, heb je slechts 200W voeding in die krengen... Vandaar dar ze oplichters zijn...

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
ik ben een dokkumer

welke winkel doel je op

• _JGC_
  • Nu online
Stockmann...

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
Ik heb mijn enlight toen gekocht in een zaakje ergens in groningen, is al een paar jaar geleden, en ik heb nou geen flauw idee meer hoe het zaakje heette (of heet)

heeft me toen trouwens wel 200 piek gekost, voor 200 watt.. maar ik heb er geen spijt van, tis een goeie kast.

Wirf

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• dizzytal
  • Niet online
Dacht jij dat zij er wat aan kunnen doen dat die kasten rete duur zijn??

Die dingen kosten iets van fl. 120 ex BTW inkoop per pallet van 48! stuks dacht jij dat er ook maar 1 zaak is die 48 van die dingen wil?

Ik wilde in eerste instantie ook zo'n kast en kwam na veel zoeken uit bij een zaak die zo'n ding wel speciaal wilde bestellen, toen hoorde ik dus ook van de "problemen" rond de prijs van die dingen (en dan moet er dus nog een 300W voeding bij)

En wat die PS betreft das natuurlijk ook af-fabriek standaard..

Beetje kortzichtig om ze om redenen waar zij niets aan kunnen doen oplichters te noemen.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Topicstarter
hmm, ok senks voor de info !
ik had al ff bij Informatique gekeken, maar daar verkopen ze alleen maar andere modellen enzow, en die zijn al niet echt goedkoop...

Weet er iemand of de kasten van Computerland goed zijn ?
of zijn die om te :r ?
want die zien er wel goed uit moet ik zeggen.

in ieder geval bedankt !

• _JGC_
  • Nu online
Op dinsdag 12 december 2000 13:41 schreef Dizzytal het volgende:
Dacht jij dat zij er wat aan kunnen doen dat die kasten rete duur zijn??

Die dingen kosten iets van fl. 120 ex BTW inkoop per pallet van 48! stuks dacht jij dat er ook maar 1 zaak is die 48 van die dingen wil?

Ik wilde in eerste instantie ook zo'n kast en kwam na veel zoeken uit bij een zaak die zo'n ding wel speciaal wilde bestellen, toen hoorde ik dus ook van de "problemen" rond de prijs van die dingen (en dan moet er dus nog een 300W voeding bij)

En wat die PS betreft das natuurlijk ook af-fabriek standaard..

Beetje kortzichtig om ze om redenen waar zij niets aan kunnen doen oplichters te noemen.
Zij bouwen daar hun standaardsystemen mee.
Verder zijn het grote oplichters. Ik had daar een CD-ROM speler gekocht aantal jaren geleden. Welke moet ik kopen? USDrives of Philips? USDrives, want die is veel beter en 20 piek goedkoper... Heb ik geweten: na bijna een jaar kapot. Ik daarheen om garantie. Nee, half jaar garantie. HAD DAT DAN GEZEGD!

Verder verkopen ze daar rotzooi tegen veel te hoge prijs, winmodems voor 150 piek, dingen die je normaal voor 50 piek koopt. Ook met inktpatronen bedonderen ze je: koop je een Wecare patroon, blijkt ie te strepen als de tering. Breng ik em terug, hangen ze hem gewoon weer in de schappen...
enzovoort, nog veel meer over te vertellen. Net vobis die mensen, maar dan in het kwadraat!

• dizzytal
  • Niet online
Langs het weggetje.. in de Enlight kasten die nu geleverd worden zit een 250W voeding...

Wil je een beetje leuke kast ga dan voor de In-Win S500.... 150 piek heb je een hele leuke kast voor... Goeie kwaliteit, netjes afgewerkt (geen scherpe randen) van binnen

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• _JGC_
  • Nu online
Die hebben we hier op school ook, mooie kasten, maar jammer dat de klep uit een stuk gemaakt is...

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
hahah stockmann jah

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:29

Spooksel

Spooksel!

Op dinsdag 12 december 2000 14:20 schreef TRoZZ het volgende:
hmm, ok senks voor de info !
ik had al ff bij Informatique gekeken, maar daar verkopen ze alleen maar andere modellen enzow, en die zijn al niet echt goedkoop...

Weet er iemand of de kasten van Computerland goed zijn ?
of zijn die om te :r ?
want die zien er wel goed uit moet ik zeggen.

in ieder geval bedankt !
ik heb een ATX bigtower bij Computerland vandaan... is wel een aardige kast, 6x 5,25 bays en 3x 3,5... d'r zit een 300W voeding in en hij koste me nog geen 200 piek...

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

Topicstarter
Kay, nogmaals bedankt, dan ga ik denk ik voor de Computerland kast.
Zag er wel handig uit enzow..
lekker ruim wel, en maaruh... 180,- ofzo
voor een Biggy tower

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:48

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Op dinsdag 12 december 2000 11:08 schreef TRoZZ het volgende:
Weet iemand misschien of deze Enlight kasten in Nederland te verkrijgen zijn ?
en als ze dat al zijn, bij welke zaak ?

alvast bedankt :)
Bij een kennis van mij http://www.pcpartner.nl/cdgo/

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

Op dinsdag 12 december 2000 14:27 schreef _JGC_ het volgende:

[..]

Zij bouwen daar hun standaardsystemen mee.
Verder zijn het grote oplichters. Ik had daar een CD-ROM speler gekocht aantal jaren geleden. Welke moet ik kopen? USDrives of Philips? USDrives, want die is veel beter en 20 piek goedkoper... Heb ik geweten: na bijna een jaar kapot. Ik daarheen om garantie. Nee, half jaar garantie. HAD DAT DAN GEZEGD!

Verder verkopen ze daar rotzooi tegen veel te hoge prijs, winmodems voor 150 piek, dingen die je normaal voor 50 piek koopt. Ook met inktpatronen bedonderen ze je: koop je een Wecare patroon, blijkt ie te strepen als de tering. Breng ik em terug, hangen ze hem gewoon weer in de schappen...
enzovoort, nog veel meer over te vertellen. Net vobis die mensen, maar dan in het kwadraat!
Das niet waar, op dit soort producten heb je Altijd fabrieksgarantie van 1 jaar.
Pagina: 1