Weet iemand misschien of deze Enlight kasten in Nederland te verkrijgen zijn ?
en als ze dat al zijn, bij welke zaak ?
alvast bedankt
alvast bedankt
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Zij bouwen daar hun standaardsystemen mee.Op dinsdag 12 december 2000 13:41 schreef Dizzytal het volgende:
Dacht jij dat zij er wat aan kunnen doen dat die kasten rete duur zijn??
Die dingen kosten iets van fl. 120 ex BTW inkoop per pallet van 48! stuks dacht jij dat er ook maar 1 zaak is die 48 van die dingen wil?
Ik wilde in eerste instantie ook zo'n kast en kwam na veel zoeken uit bij een zaak die zo'n ding wel speciaal wilde bestellen, toen hoorde ik dus ook van de "problemen" rond de prijs van die dingen (en dan moet er dus nog een 300W voeding bij)
En wat die PS betreft das natuurlijk ook af-fabriek standaard..
Beetje kortzichtig om ze om redenen waar zij niets aan kunnen doen oplichters te noemen.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
ik heb een ATX bigtower bij Computerland vandaan... is wel een aardige kast, 6x 5,25 bays en 3x 3,5... d'r zit een 300W voeding in en hij koste me nog geen 200 piek...Op dinsdag 12 december 2000 14:20 schreef TRoZZ het volgende:
hmm, ok senks voor de info !
ik had al ff bij Informatique gekeken, maar daar verkopen ze alleen maar andere modellen enzow, en die zijn al niet echt goedkoop...
Weet er iemand of de kasten van Computerland goed zijn ?
of zijn die om te?
want die zien er wel goed uit moet ik zeggen.
in ieder geval bedankt !
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Bij een kennis van mij http://www.pcpartner.nl/cdgo/Op dinsdag 12 december 2000 11:08 schreef TRoZZ het volgende:
Weet iemand misschien of deze Enlight kasten in Nederland te verkrijgen zijn ?
alvast bedankt
Verwijderd
Das niet waar, op dit soort producten heb je Altijd fabrieksgarantie van 1 jaar.Op dinsdag 12 december 2000 14:27 schreef _JGC_ het volgende:
[..]
Zij bouwen daar hun standaardsystemen mee.
Verder zijn het grote oplichters. Ik had daar een CD-ROM speler gekocht aantal jaren geleden. Welke moet ik kopen? USDrives of Philips? USDrives, want die is veel beter en 20 piek goedkoper... Heb ik geweten: na bijna een jaar kapot. Ik daarheen om garantie. Nee, half jaar garantie. HAD DAT DAN GEZEGD!
Verder verkopen ze daar rotzooi tegen veel te hoge prijs, winmodems voor 150 piek, dingen die je normaal voor 50 piek koopt. Ook met inktpatronen bedonderen ze je: koop je een Wecare patroon, blijkt ie te strepen als de tering. Breng ik em terug, hangen ze hem gewoon weer in de schappen...
enzovoort, nog veel meer over te vertellen. Net vobis die mensen, maar dan in het kwadraat!