Toon posts:

[xp] Opnieuw installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg mij af. Als ik xp opnieuw installeer dan gaat al de rommel er van af en wordt mijn pc sneller. Enige nadeel is dat ik sommige dingen opnieuw moet installeren. Duz na mijn theorie is het handig om elke maand xp opnieuw te installeren.

Of mis ik iets?

Want anderz ga ik xp maandelijks opnieuw installeren

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ja, je mist iets :)

Zoek eens op 'ghost' of 'image van partitie'*. Dat scheelt je een boel installeren, en toch heb je een mooie schone installatie met enkele basis programma's :)

*er wordt dus een complete partitie weggeschreven in een image, en die kan je terugladen. dus kan je zo een hele windows backuppen, en is het slim om je windows schoon te houden, door bijvoorbeeld maandelijks terug te laden

[ Voor 46% gewijzigd door G33rt op 23-01-2004 15:59 ]

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:41

flexje

got-father

Je kan ook een Image maken als je dat wilt, dan behoud je je programma's ook nog eens ;)

edit:
te laaaat :P

[ Voor 18% gewijzigd door flexje op 23-01-2004 15:59 ]

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Als je je PC schoon houd van troep (virussen/spyware) en niet teveel installeerd en de-installeerd dan moet hij gewoon snel blijven. Natuurlijk slibt iedere PC na een tijd dicht maar om hem nou om de maand te formateren...

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Waarom opnieuw installeren?

1) Je maakt een mooie, schone, snelle installatie
2) Je maakt een image
3) Je werkt een maandje waarna de boel mogelijk wat trager draait
4) Je zet je image terug; kost jou nog geen 2 minuten werk en verder een aantal minuten wachten en je hebt de boel weer net zo schoon als na stap 1.

Verwijderd

maak gewoon een ghost image van een goed werkende configuratie. en als je m te traag vindt worden of whatever, dan zet je dit image terug.
sim-pel

edit: hhhmmm spuitje elf nummer 3 ben ikkes..... :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 16:01 ]

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 15:57:
Als ik xp opnieuw installeer dan gaat al de rommel er van af en wordt mijn pc sneller.
JE kan natuurlijk ook gewoon al die rommel niet installeren? jah das echt zo!
verstand?
Pagina: 1