Nescape en IE crashen op bepaalde draadjes

Pagina: 1
Acties:

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:56
Ik dacht eerst dat het aan mijn bakkie lag, maar er blijken dus meerdere mensen last van te hebben. Op bepaalde draadjes crasht de browser....
zie:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/86441

iemand een oplossing..? :?

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:56
Oplossing gevonden, ik heb IE 5 net geinstalleerd en nou doet ie het wel goed... Misschien een punt om even aandacht aan te schenken... :?

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als NS en IE crashen is het wel erg... Ik denk dat het dan toch eerder aan je bak ligt ;)...

Verwijderd

Hier crashte ook zowel IE 4.x als netscape 4.72 (op verschillende machines, met een verschillend OS).

Ik denk dat het komt omdat GoT de postings mbv. javascript op de page zet. Javascript vreet geheugen in IE 4 en netscape. Dus hoe minder ram je hebt hoe sneller je browser crashed, vermoed ik.

Ik heb het opgelost door in de prefs het maximumaantal posts per pagina op 20 te zetten. Sindsdien heb ik geen crashes meer.