Internet traag of wat???

Pagina: 1
Acties:

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025

FendtVario

The leader drives Vario!

Topicstarter
Sinds een week heb ik het idee (en een aantal collega's met mij) dat het internet 'traag' is. Het verbinden met een host duurt langer dan normaal en de snelheden liggen op een lager niveau dan gebruikelijk. Is er iets aan de hand op een van de knooppunten? Metingen heb ik niet, kan ik nu wel doen maar van de 'normale' situatie heb ik geen gegevens. Het is puur een gevoelskwestie, maar misschien dat er nog meer tweakers zijn die dit idee hebben.

Voor de duidelijkheid, ik woon aan de andere kant van het land (zuid-holland) dan mijn collega's (oost-brabant). We zitten dus niet met z'n allen op eenzelfde knooppuntje aangesloten.

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 11:42
Hoi FendtVario, ondanks dat je al langer op GoT lijkt te vertoeven wil ik je toch aanraden eerst je topic door te lezen voordat je het post en daarbij te letten op een aantal dingen die in de FAQ opgenoemd worden.
Allereerst hebben wij geen idee over welke provider jij het hebt en kunnen de meesten hier niet ruiken of er iets aan de hand is bij "knooppunten" zoals jij dat noemt.
Daarbij hoeft het niet eens aan je internetverbinding te liggen dat je langzamer surft, een PC met virus/trojan/dialer of ander stukje 'slechte' software kan nooit optimaal gebruik maken van zijn verbinding.
Als je eens op zoektocht uitging wat jouw verbinding aan snelheid in theorie zou kunnen halen en ook eens een meting zou doen bij Mordax.nl of Speedtest.nl dan konden we je vertellen of daar een probleem zit of dat het een gevoelskwestie is.

[ Voor 19% gewijzigd door Mr.CeeJay op 23-01-2004 16:44 ]

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt