[VBA] SetFocus en Visible

Pagina: 1
Acties:

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-03 09:53
Als ik op een knop druk wil ik deze knop een stuk code laten uitvoeren en daarna wil ik ervoor zorgen dat deze knop verdwijnd dus

laat zeggen knop heet Test

code:
1
test.visible=false

Maar als ik dan op de knop druk dat is dus ook de knop die ik wil laten verdwijnen dan krijg ik de melding dat deze knop niet kan laten verdwijnen omdat deze de focus heeft. Nu heb ik al andere dingen de focus gegeven en dan proberen te laten verdwijnen maar niets daarvan werkt het is echt een hele simpele vraag maar ik kom er niet uit ik ben geen VBA man maar meer VB.Net

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

iRacing Profiel

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

NOFI, maar je vorige topic was ook redelijk simpel, en snel (door jou zelf) opgelost...

Ontopic:
Move bijvoorbeeld de focus eens naar een ander component op je form, of disable de knop in plaats van deze te verbergen. Er zijn calls om de focus naar et volgende component te sturen, je kunt ook keihard de focus op een component zetten door ComponentNaam.SetFocus te doen.

My personal website

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-03 09:53
OZ-Gump schreef op 23 januari 2004 @ 15:36:
NOFI, maar je vorige topic was ook redelijk simpel, en snel (door jou zelf) opgelost...

Ontopic:
Move bijvoorbeeld de focus eens naar een ander component op je form, of disable de knop in plaats van deze te verbergen. Er zijn calls om de focus naar et volgende component te sturen, je kunt ook keihard de focus op een component zetten door ComponentNaam.SetFocus te doen.
Als ik de knop disable dan geeft deze dezelfde foutmelding en als ik de focus op ander component zet zegt deze hetzelfde. Dus ik dacht ook dat het een makkelijk probleem was maar niet dus.

iRacing Profiel

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Formulier: 1 knop, 1 textbox.
code:
1
2
3
4