Outlook 2003 wil niet stoppen

Pagina: 1
Acties:

• anglico
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-02 00:11
Gisteren format c: gedaan op bedrijflaptop, opnieuw XP Pro Sp1 en Office 2k3 (full install) geinstalleerd.

Maar nu blijft het process outlook.exe altijd runnen als ik Outlook op de normale manier afsluit. Ook blijft het icoontje in de taskbalk staan.
En natuurlijk kan ik dan Outlook niet meer opnieuw opstarten, er komt wel ene nieuw proces maar niets op het scherm

Ik kan natuurlijk het process killen dat is geen enkel probleem maar wat is er hier fout.

Ja ik maak verbinding met een exchange server
Nee, er is bij mij weten geen dataverkeer via netwerk of op schijf als ik Outlook afsluit.
Heb al repair geprobeerd, herinstallatie, .........

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je de patches al voor Office 2003 en de post-sp1 patches voor Windows geinstalleerd ? Zijn er aardig wat inmiddels.

Misschien stiekem spyware of een virus ? Heb je zo te pakken tegenwoordig :|

Al het icoontje eens helemaal uitgeschakeld ?Doet 'ie dat dan nog ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• anglico
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-02 00:11
zojuist office 2003 eraf gedaan en office xp erop, werkt perfekt.

en ja, heb alle patches via office en windows update erop gezet, het rare met outlook 2003 is dat als ik GEEN exchange account definieer, er dus ook geen probleem is, ik kan dan wel in de lokale mailfile, maar geen mails afhalen of versturen en het sluit perfekt af, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.

en heb ook al de pst file gescand op fouten en eventueel laten repareren.

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758