Toon posts:

Chello & ETech router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Typisch probleempje.

Ik heb hier in huis een klein netwerkje liggen. 2 PCs op een ETech router. Nu is dit een vrij goedkope router, maar dan nog lijkt het volgende niet standaard:

Heb regelmatig last van disconnects. Nu zou je denken dat dit dan aan Chello ligt, maar de connectie wordt verbroken op het LAN. Beide PCs geven regelmatig aan dat "de netwerkverbinding verbroken" is. Nadat iemand ergens anders aangegeven had dat het wel eens aan de interne DHCP server kon liggen heb ik deze uitgeschakeld en beide PCs een vast IP gegeven maar ook dit heeft het probleem niet opgelost.

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen ?

Product: E-Tech RTBR03
Firmware: 1.2.8 (de nieuwste)

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 12:11

the-spawn

.: Dark Storm :.

Ik heb precies hetzelfde probleem gekent, dezelfde router op een @home abbo.

Bij mij was de oplossing terug flashen van de firmware. Welke versie ik nu heb weet ik niet, zit niet thuis, zal vanavond even kijken.

Maar nu werkt alles weer naar behoren.

Verwijderd

Topicstarter
Hm, ik had hem juist geupgrade vanwege dit probleem.

Welke firmware gebruik je op dit moment dan?

Lezen, Purrrr! *slaat voor hoofd*

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 15:15 ]

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 12:11

the-spawn

.: Dark Storm :.

Ik had het bij 1.26.6 al, ik had geupgraded omdat ik die nieuwere zag en dacht zal wel beter zijn, maar na de upgrade werdt het bij 1.26.8 alleen maar erger.

Als ik nu nadenk weet ik eigenljk 99% zeker dat ik 1.26.5 heb draaien, en deze werkt hij mij perfect, nooit ergens last van. **klop** **klop**

Heb net even gekeken op me router, en idd ik draai nu zonder problemen Firmware 1.26.5 ( heb hem nog op mijn PC staan duss.)

[ Voor 18% gewijzigd door the-spawn op 23-01-2004 18:55 . Reden: Firmware Check ]