Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[search] Vindt niks met title:()

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
Ik merk wel eens dat de zoekfunctie niets vindt terwijl je (volgens mij) toch precies ingeeft wat hij moet vinden.

Voorbeeld, er is een topic "@Home in de tegenaanval", als ik in de zoek zoek op @Home in de tegenaanval dan vindt de search het topic, maar als ik zoek op title:(@Home in de tegenaanval) dan vindt de search niks.
Ik heb verschillende opties geprobeerd, de @ weglaten, de woorden afzonderlijk of als geheel tussen ", maar ik krijg niks terug.
Ook zoeken op title:@Home levert niks. Wel als ik zoek op title: @Home (let op de spatie tussen : en @) maar dan zoekt hij blijkbaar op de spatie en niet op @Home. Het leuke is dat als je zoekt op title: (@Home in de tegenaanval) (dus met een spatie tussen : en ( ) je een parse error krijgt.

Signatures zijn voor boomers.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Twee dingen:
- Er was een foutje in de config waardoor ie niks vond in de titelvelden, dat is nu opgelost. Bedankt :)

- De parse-error komt door de @ is de hier, dat indiceert een e-mailadres en dat is het uiteraard niet ;)
Dus gaat ie klagen dat er een fout e-mailadres is (nahja, dat zegt ie niet, magoed).

Als je de @ weglaat zal het wel lukken.
Sterker nog, net even getest, default operator op AND en title:(home in de tegenaanval) en het enige topic dat je vindt is degene die je net aanhaalde :)

Dit topic is gesloten.