Illegale client van Team Zevenbergen

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Topicstarter
Ik kom hier zojuist op ons netwerk een illegaal geinstalleerde client van Team Zevenbergen tegen. De betreffende collega heeft een hekel aan d.net.exe (*hij denkt dat het zijn computer traag maakt*) en beweerd bij hoog en laag dat hij het zelf niet heeft geinstalleerd!

Zou iemand van Team Zevenbergen hier misschien uitleg over kunnen geven? Of misschien een van de mensen van de DPC-crew contact opnemen met de heren/dames van Team Zevenbergen? Of moet ik dit hier niet posten?

Helaas heb ik de ini-file niet meer omdat de betreffende collega alles al heeft verwijderd. Hij heeft me alleen de naam Team Zevenbergen doorgeveven omdat die in de ini stond.

(Hoogtwaarschijnijk is de client via een trojan binnengekomen oid, de virusscanner begon namelijk te gillen over virussen tijdens een scan)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:54

Pyrus

Hardknock life

Dat de virusscanner begint te mauwen over virussen zegt niks. Mijn virusscanner (Panda antivirus titanium) mekkert ook dat dnetc.exe een trojan is, als hij in c:\dnetc staat. Staatie echter in bv. c:\dnetb is het ineens geen trojan meer :? (letterlijk hetzelfde bestand)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Topicstarter
Pyrus schreef op 23 januari 2004 @ 14:27:
Dat de virusscanner begint te mauwen over virussen zegt niks. Mijn virusscanner (Panda antivirus titanium) mekkert ook dat dnetc.exe een trojan is, als hij in c:\dnetc staat. Staatie echter in bv. c:\dnetb is het ineens geen trojan meer :? (letterlijk hetzelfde bestand)
Euh, de virusscanner brult over een andere file, niet over dnetc.exe. (We draaien hier op een aantal andere PC's onze eigen clients (Team Frikandel Speciaal) dus we weten op zich wel hoe e.e.a. in elkaar steekt. Het betreft hier echt een, niet door ons geinstalleerde, client met de credentials van Team Zevenbergen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 21:50
Hij zal wel bleren over dnetc.com, dat doen meerdere virusscanners op dit moment (o.a. AVG en Panda), Floppus kan je daarvoor contacten.

Maarum, waarom heb je niet even mail gestuurd naar iemand van Team Zevenbergen ? Denk dat ze dat verder wel uit kunnen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Topicstarter
ParaNoiMia schreef op 23 januari 2004 @ 14:35:
Hij zal wel bleren over dnetc.com, dat doen meerdere virusscanners op dit moment (o.a. AVG en Panda), Floppus kan je daarvoor contacten.

Maarum, waarom heb je niet even mail gestuurd naar iemand van Team Zevenbergen ? Denk dat ze dat verder wel uit kunnen zoeken.
Lezen is ook een vak! Het is niet de dnet client waar de virusscanner mee komt. Sterker nog. De betreffende collega heeft de gehele directory verwijderd en is daarna pas gaan scannen.

En waarom ik het hier meldt? Omdat dit niet mag en er in de FAQ niets staat over het sturen van een mailtje aan floppus (of ik ben scheel)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

ParaNoiMia schreef op 23 januari 2004 @ 14:35:

wel de posts lezen para :p

Maar ik ben het met je eens dat het niet zo zinvol is om dit gelijk zo op GoT te posten. Negatieve reclame voor Team Zevenbergen op deze manier.
Gewoon contact opnemen met Team Zevenbergen, en/of een van de DPC mods, was denk ik tactischer geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 23-08 21:50
Niet mauwen, er wordt gemeld:
Euh, de virusscanner brult over een andere file, niet over dnetc.exe.
en ik heb het over dnetc.COM, das wel degelijk een andere file, of niet. En Floppus contacten ging over de problemen met virusscanners :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodewijkvdb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hmm, Team Zevenbergen is een subteam van Division Brabant. Ik heb even een mailtje gestuurd naar Witlof en een cc naar Team Zevenbergen, met de link naar dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Laatst online: 08:00
BladeMaster schreef op 23 januari 2004 @ 14:51:
Hmm, Team Zevenbergen is een subteam van Division Brabant. Ik heb even een mailtje gestuurd naar Witlof en een cc naar Team Zevenbergen, met de link naar dit topic.
Ik zit helaas met een druk programma vandaag en moet van het weekend ook weg maar zal Smokie (het aanspreekpunt van Team Zevenbergen) hiervan op de hoogte stellen. Wel jammer dat je de ini-file niet meer hebt maar hoe kom je dan aan de naam van Team Zevenbergen want de ingestelde ID zal die van Division Brabant moeten zijn aangezien het team een subteam is van ons.

Hopelijk kan Smokie opheldering geven omtrend dit geval. In iedergeval bedankt voor het melden ervan want wij willen niet te boek staan als cheaters of zoiets. Helaas is dit al wel de 2e keer dat dit ons treft maar met zoveel members en subsubteams kan ik het zelf al niet meer bijhouden. Team Zevenbergen heeft namelijk zelf ook nog een stuk of 7 subteams volgens mij dus het overzicht is bij mij een beetje verloren gegaan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Topicstarter
Witlof schreef op 23 januari 2004 @ 15:01:
[...]
Wel jammer dat je de ini-file niet meer hebt maar hoe kom je dan aan de naam van Team Zevenbergen want de ingestelde ID zal die van Division Brabant moeten zijn aangezien het team een subteam is van ons.
De betreffende collega had nog wel even in de ini file gekeken (waarschijnlijk om ons daarna te beschuldigen van een illegale installatie) en daar kwam hij deze naam tegen.

Misschien stond de tekst er ergens als commentaar in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlap
  • Laatst online: 15-09-2024

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Misschien een eigen proxy op teamzevenbergen.domein.nl oid wat de gebruiker op het spoor zette naar Team Zevenbergen

ff niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De keyserver van Team Zevenbergen draait op iets van teamzevenbergen.mine.nu, vandaar dat hij dat weet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Topicstarter
En kijk eens aan. Toch nog de betreffende ini file terug weten te halen:
[parameters]
id=clients@divisionbrabant.nl

[misc]
project-priority=RC5-72,OGR

[networking]
keyserver=teamzevenbergen.mine.nu:2071
nofallback=true
autofindkeyserver=no
dialup-watcher=disabled

[ogr]
fetch-workunit-threshold=25

[rc5-72]
fetch-workunit-threshold=100
core=-1

[buffers]
frequent-threshold-checks=2
checkpoint-filename=dpc

[triggers]
restart-on-config-file-change=yes

[display]
progress-indicator=auto-sense
detached=no

[processor-usage]
priority=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Laatst online: 08:00
Door de poortnummer wat erbij staat kan er een kleine richting gegeven worden naar de zoektocht. Bedankt daarvoor in iedergeval. Alle subteams flushen volgens mij namelijk op verschillende poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, het is triestig dat dit gebeurt, ik zal meteen de poort dicht zetten van dat subteam en alles verwijderen van desbetreffende persoon.....

:(

als er vragen zijn hoor ik het verder wel

anders komt ff langs op irc://teamzevenbergen.mine.nu
ik weet wie het is, als er interesse is naar ip/e-mail adres dan hoor ik het wel.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 16:59:
Hallo, het is triestig dat dit gebeurt, ik zal meteen de poort dicht zetten van dat subteam en alles verwijderen van desbetreffende persoon.....

:(

als er vragen zijn hoor ik het verder wel

anders komt ff langs op irc://teamzevenbergen.mine.nu
ik weet wie het is, als er interesse is naar ip/e-mail adres dan hoor ik het wel.
Nou ik heb weinig zin om een persoonlijke relatie met 'de dader' te starten ;)

Ik zou wel graag weten hoe de client op ons netwerk is gekomen, maar dat kun je wat mij betreft gewoon hier posten.

En voor de rest, moge dit een waarschuwing zijn voor iedereen. De volgende keer gaat er misschien wel een mailtje direct naar de heren van dnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok mijn persoonlijke reactie gepost op de website van ons team:
In Illegale client van Team Zevenbergen topic staat dat er een illegale client is geinstalleerd door het subteam van Ypelaar, als tegenreactie heb ik de poort waaronder zijn subteam flushte geblocked+ zijn ip op de hoofdproxy, ik weet niet wat verder de gevolgen zijn voor ons teampje, maar ik wil hiermee extra duidelijk aangeven dat Illegale Clients niet Geinstalleerd mogen worden, vraag eerst duidelijk of het ook mag!!!!!!

Tegen mij zei hij dat het legale pc's waren, zo'n 25 had hij het over, blijkbaar heeft hij dus wel degelijk illegaal pc's geinfecteerd, op een nog onbekende wijze, met onze koe.
Hierdoor heeft ook ons Team een slechte naam gekregen, mede door de overdreven actie van een mede-DPC-er, maar hij heeft wel duidelijk gemaakt, tegenover andere subteams en ook ons eigen team dat het absoluut verboden is om illegaal clients te instaleren...
hoop dat je het snapt, drm vraag ik je ook om Team Zevenbergen buiten schot te laten, want het is niet onze schuld... weet zelf ook niet hoe hij het geflikt heeft...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 18:00:
mede door de overdreven actie van een mede-DPC-er
En bedankt :(

Wees blij dat ik het hier netjes op GoT meldt en we sympathie hebben voor onze mede-DPCers.

Ik kan me namelijk goed voorstellen dat iemand die DPC niet kent meteen een mailtje had gestuurd naar dnet. En dat is overigens ook tevens een waarschuwing voor jullie! Want als wij een illegale client op ons netwerk hebben dan is de kans zeker aanwezig dat er nog wel meer clients uitstaan. Met een beetje pech treft een onwetende systeembeheerder op een ander netwerk ook ergens een client aan en verstuurd hij of zij wel een email.

Ik weet niet of je al lang genoeg meedraait maar in het verleden zijn d’r al mensen ontslagen wegens het illegaal installeren van client-software. Om over de zaak tegen Owen maar niet te spreken, die kreeg zelf een rechtszaak aan z'n broek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Ben toch wel benieuwd hoe je ineens aan deze ini bent gekomen terwijl ie eerst verwijdert was? Maar goed. Hier posten lijkt mij opzich redelijke oplossing, dnet direct gaan mailen lijkt me een minder plan, daar heb je heel dpc mee en dus ook jezelf...

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Topicstarter
JustMe_ schreef op 23 januari 2004 @ 19:01:
Ben toch wel benieuwd hoe je ineens aan deze ini bent gekomen terwijl ie eerst verwijdert was?
Ik heb geen idee. Mogelijk heeft m'n collega hem uit de prullenbak gehaald oid. Kreeg hem zelf via email toegestuurd.
Hier posten lijkt mij opzich redelijke oplossing, dnet direct gaan mailen lijkt me een minder plan, daar heb je heel dpc mee en dus ook jezelf...
Ik zal ook geen mailtje sturen maar wil enkel wijzen op de gevaren van dergelijke geintjes.

[ Voor 30% gewijzigd door RobzQ op 23-01-2004 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, dat was mijn eerste reactie...
maar ok nu ik jou verhaal lees, kan ik je wel gelijk geven, zover had ik het niet doordacht, hiervoor mijn excuses.

edit stuk log van me mirc:
chriske is de boosdoener:
[22:14] <ChriskE> zo
[22:14] <ChriskE> :)
[22:14] <pcmadman> staat daar allemaal koe op?
[22:14] <ChriskE> neej
[22:14] <ChriskE> doe ik ook niej op die
[22:14] <ChriskE> want dan bant smokie mij
[22:14] <ChriskE> want da mag niej :/
[22:14] <Frank> wat houd dit virus dan in?
[22:14] <Smokie> ;)
[22:14] <pcmadman> oke, die zijn dus illegaal
[22:14] <realH> ik ga door met renegade
[22:14] <Smokie> !kick realh
[22:14] *** realH was kicked by TzBoT (TzBoT)
[22:14] <pcmadman> hoeveel legale pc's heb je ?
[22:15] <ChriskE> hmm
[22:15] <ChriskE> denk 20 a 30
[22:15] <ChriskE> zal nog een paar vrienden vragen
[22:15] <ChriskE> kom ik mayby wel aan 50
[22:15] <Frank> zit je bij team zevenbergen?
[22:15] <pcmadman> ALLEMAAL AANZETTEN, EN WEL NU >:)
[22:15] <Smokie> ze staan alleemaal uit
[22:15] <ChriskE> moek ze aan zetten dan ?
[22:16] <ChriskE> w8 effe
[22:16] <ChriskE> ik kijk van die illegale bots
[22:16] <pcmadman> Als ze legaal zijn natuurlijk wel hè!!
[22:16] <ChriskE> wie langer als een dag uptime hebben

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik zou willen vragen aan de topic starter om ff via ICQ/MSN/mail contact op te nemen met floppus (of mij) om de communicatie lijnen iets korten te maken :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff geheel offtopic: ik dacht dat alleen floppus PV-er van DNet was??? Ik heb niets gezien van een extra DNetter???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar is het bewijs dat er wel degelijk iets illegaal is gebeurd?
Een ini file ... kan van overal komen, kan zelf aangemaakt zijn om een bepaald team in zwart daglicht te stellen.
Ik kan hier ook snelsnel komen zeggen dat ik een dnet client gevonden op school x van team y en ik flans een ini file in elkaar en hupla, teampje gebanned ...

Wat ik wil zeggen, is hier beetje research achter gebeurd? Ben je zeker van je stuk?
(dit is eigenlijk aan TeamZevenbergen's leider gericht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben wel zeker van me stuk ja, ik vertrouwde die Chriske toch al niet, hij liet op ons irc kanaal ineens 25 pc's connecten (weet niet hoe maar ok), ik heb ook nog getuigen, en hij zei dat het legale pc's waren, dus waarschijnlijk zal dat gelogen zijn.
En owja poort: 2071 heb ik pas sinds eergisteren in gebruik genomen, dus dat zegt voor mij al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Ik was er bij toen ChriskE zich nogal verdacht maakt op IRC toen hij aantoonde een heleboel PC's te bezitten. Ik vondt het meteen heel verdacht wat hij deed en dacht al best snel aan dit artikel: http://www.grc.com/dos/grcdos.htm

Daar staat beschreven hoe een 13jarige tiener www.grc.com een hele tijd lang DDOS'de. De auteur heeft precies uitgezocht hoe en het ging in het kort zo:
Er werd een kleine trojan gemaakt PC's infecteerd en dan een aantal bruikbare poorten open zet, zichzelf verspreidt en verbinding maakt met een IRC server die schuil gaat achter een DNS om van server te kunnen wisselen. De geinfecteerde PC's zijn nu als bot verbonden met een IRC channal van de schrijver van het virus die met simpele irc-stijl commandos de pc's can remote controllen en dus laten DDOS'en of een programma zoals d.net client kan laten download en uitvoeren. Ook kan met een bot in de gaten worden gehouden welke PC's veel aanstaan en dus geschickt zijn om te gebruiken.

Als je nu met dit in het achterhoofd naar de log terugkijkt, dan ligt een conclusie voor de hand. De log met wat opvallende dingen gemarkeert:
[21:56] <ChriskE> deze is crap
[21:56] <ChriskE> nie snel
[21:56] <Smokie> hmm
[21:56] <Smokie> ok
[21:56] <ChriskE> w8 maar even
[21:57] <ChriskE> vanacht doe ik effe wa
[21:57] <Smokie> ok
[21:57] <ChriskE> morgen weer volle krachts
[21:57] <ChriskE> morgen weer volle kracht
[21:57] <ChriskE> :p
[21:57] <Smokie> :)
[21:57] <ChriskE> ga voor 200 pc's

[21:57] <ChriskE> als het mee zit
[21:57] <Smokie> rofl
[21:57] <Smokie> als he tegen zit?
[21:58] <pcmadman> Dat zou dus morgen in de stats zien?
[21:58] <ChriskE> geen
[21:58] <ChriskE> :D
[21:58] <ChriskE> pcmadman
[21:58] <ChriskE> ik had tostraks
[21:58] <ChriskE> al 25
[21:58] <ChriskE> pc's
[21:58] <ChriskE> maar ben net geript
[21:58] <ChriskE> door mijn provider

[21:58] <ChriskE> morgen effe bellen :p
[21:58] <Smokie> maar hoe de fuck heb je dat geflikt eigenlijk?
[21:58] <ChriskE> hehe
[21:58] <Smokie> die antwoord heb ik nog steeds niet gehad
[21:59] <ChriskE> vertel ik wel als ik nummer 1 ben
[21:59] <pcmadman> Toch zeker niet die cheat client?? :S
[21:59] <ChriskE> cheat client ?
[21:59] <Smokie> nee heb hem niet die installer gegeven
[21:59] <Smokie> gewoon de normale
[21:59] <ChriskE> my friend
[21:59] <ChriskE> hij ken
[21:59] <pcmadman> ja, er is een cheat client die doet een blockje ongeveer 200x zo snel
[21:59] <ChriskE> 40k pc's laden
[21:59] <Smokie> en die cheatclient is allang offline bij die russiche site
[22:00] <Smokie> jah
[22:00] <Smokie> maar is allang offline
[22:00] <pcmadman> hij zal best ergens anders staan
[22:00] <Smokie> mja idd
[22:00] <Smokie> maar dat is deze niet ;)
[22:00] <ChriskE> zal ik mijn vriend eens 40k pc's laten laden ?
[22:01] <ChriskE> gaat je server down denk :D

[22:01] *** Frank has joined #tz
[22:01] *** TzBoT sets mode: +v Frank
[22:01] <Smokie> hehe
[22:01] <pcmadman> Daar wil Smokie best ff een extra server voor draaien :P
[22:01] <Smokie> zekers wel :P
[22:02] <Frank> ik heb trouwens iets nieuws geschreven op het forum
[22:02] <Frank> onder rc5
[22:02] <TzBoT> 7Frank is now a Janitor of the famous 12Yourbot IRC Bot.
[22:02] <Smokie> aha
[22:02] <Smokie> ok zal ff kijke
[22:02] <ChriskE> waarom een extra server daar voor draaien
[22:02] <Smokie> omdat deze het bijna niet aankan
[22:02] <pcmadman> omdat iet anders keihard down gaat bij 40k pc's
[22:02] <Frank> wie is chrisKE
[22:02] <ChriskE> waarom vind je het zo leuk dat wij da doen eigenlijk
[22:02] <ChriskE> wat heb je eraan?
[22:03] <pcmadman> Dan help je Division Brabant!
[22:03] <ChriskE> ?
[22:03] <ChriskE> eey
[22:03] <ChriskE> wil je wat van mijn pc's zien ?
[22:03] <Smokie> ja
[22:03] <Smokie> show it
[22:04] *** Own3D-94924 has joined #tz
[22:04] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-94924
[22:04] *** Own3D-63496 has joined #tz
[22:04] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-63496
[22:04] *** Own3D-16669 has joined #tz
[22:04] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-16669
[22:04] *** Own3D-71125 has joined #tz
[22:04] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-71125
[22:04] *** Own3D-68170 has joined #tz
[22:04] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-68170
[22:04] *** Own3D-12200 has joined #tz
[22:04] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-12200
[22:04] *** Own3D-17301 has joined #tz
[22:04] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-17301
[22:04] *** Own3D-55211 has joined #tz
[22:04] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-55211
[22:04] *** Own3D-23983 has joined #tz
[22:04] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-23983
[22:04] *** Own3D-65528 has joined #tz
[22:04] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-65528
[22:04] *** Own3D-10866 has joined #tz
[22:04] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-10866
[22:04] *** Own3D-33139 has joined #tz
[22:04] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-33139
[22:04] *** Own3D-67865 has joined #tz
[22:04] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-67865
[22:04] *** Own3D-63496 has quit IRC (Closing link)
[22:04] *** Own3D-71125 has quit IRC (Closing link)
[22:04] *** Own3D-16669 has quit IRC (Closing link)
[22:04] *** Own3D-94924 has quit IRC (Closing link)
[22:04] *** Own3D-65528 has quit IRC (Closing link)
[22:04] *** Own3D-10866 has quit IRC (Closing link)
[22:04] *** Own3D-55211 has quit IRC (Closing link)
[22:04] *** Own3D-12200 has quit IRC (Closing link)
[22:04] *** Own3D-23983 has quit IRC (Closing link)
[22:04] *** Own3D-68170 has quit IRC (Closing link)
[22:04] *** Own3D-17301 has quit IRC (Closing link)
[22:04] *** Own3D-67865 has quit IRC (Closing link)
[22:04] *** Own3D-33139 has quit IRC (Closing link)
[22:04] <Smokie> lol
[22:04] <ChriskE> dat waren er een paar
[22:04] <pcmadman> waren dat je PC's ??
[22:04] <ChriskE> neej
[22:04] <Smokie> hoe de fuck krijg je dat voor mekaar?
[22:04] <ChriskE> een paar
[22:04] <ChriskE> lol
[22:04] <ChriskE> smokie
[22:04] <ChriskE> overeen week
[22:04] <ChriskE> zijn die bots
[22:04] <ChriskE> keer 1000 ofzo

[22:05] <ChriskE> lol
[22:05] <Smokie> ........
[22:05] <Frank> wtf gebeurt er allemaal
[22:05] <ChriskE> nix
[22:05] <ChriskE> :p
[22:05] <Smokie> lol
[22:05] <CaK€bAk€r> rofl !?¿
[22:05] <Smokie> maar je zou iedereen ownen in mijn stats
[22:05] <Frank> rene, ga je een ftp server aansluiten?
[22:05] <Smokie> zie nog niks :P
[22:05] <ChriskE> ja smokie
[22:05] <ChriskE> ja
[22:05] <Smokie> ja hoezo?
[22:05] <ChriskE> kut wanadoo
[22:05] <ChriskE> sluit mijn webserver adf
[22:05] <ChriskE> daar staat mij shit op
[22:06] <ChriskE> die ik nodig heb lol
[22:06] <Smokie> hebben poort 80 geblocked of wat?
[22:06] <ChriskE> neej mijn webserver account geblokt
[22:06] <ChriskE> denk binnenkort ook mijn internet
[22:06] <ChriskE> mijn webruimte
[22:06] <ChriskE> stond vol
[22:06] <ChriskE> met virussen

[22:06] <Smokie> bij mij istie leeg
[22:06] <ChriskE> staan der al een jaar ofzo
[22:06] <Smokie> lol
[22:06] <Frank> heb je geen virusscanner
[22:06] <ChriskE> lol
[22:06] <ChriskE> ik maak virussen
[22:07] <Frank> haha
[22:07] <Frank> dat kan ook
[22:07] <Smokie> staat alleen index op
[22:07] <pcmadman> Laat je ISP maar niet horen dat je virussen maakt
[22:07] <Frank> idd
[22:07] <Frank> waarmee maak je virusen?
[22:07] <ChriskE> visual basic
[22:07] <Smokie> wat is er met vier russen maken?
[22:07] <Frank> oh ok
[22:08] <Frank> c++
[22:08] <ChriskE> yip
[22:08] <Smokie> perl
[22:08] <Smokie> :P
[22:08] <pcmadman> Ohja, als al die pc's die je kunt laden niet van jou zijn of zonder toestemming gebruikt, dan kun je het maar beter niet doen denk ik... :-S
[22:08] <Frank> dat kan ik ook
[22:08] <Smokie> dat heb ik nog geneens vraagt
[22:08] <Smokie> chris?
[22:08] <ChriskE> die je net zijn die ken ik niet
[22:09] <ChriskE> die je net zag

[22:09] <ChriskE> weet ik niet va nwie ze zijn
[22:09] <Smokie> ow en van vanmiddag?
[22:09] <ChriskE> ik laat allleen pc's connecten
[22:09] <ChriskE> van mensen
[22:09] <ChriskE> die ik ken
[22:09] <ChriskE> en dat is geen viruss
[22:09] <ChriskE> gewoon remote control
[22:09] <ChriskE> :P
[22:09] <Frank> heb je een koe virus gemaakt?
[22:09] <Smokie> lol
[22:09] *** CaK€bAk€r has quit IRC (Leaving)
[22:09] <Frank> gewoon naar iedereen sturen
[22:09] <Smokie> zelf verspreidend koevirus
[22:09] <ChriskE> lol
[22:09] <Frank> en dan klikken ze erop
[22:09] <Smokie> lol
[22:09] <ChriskE> zoals wormblaster
[22:09] <ChriskE> :P
[22:10] <Frank> en dan de volgende dag emailen, niet openen het is een virus
[22:10] <Smokie> ROFL
[22:10] <ChriskE> lol
[22:10] <Frank> en dan hebben ze het toch al gedaan
[22:10] <pcmadman> Als je een koe-virus hebt MOET JE ER GEEN clients@divisionbrabant.nl adres inzetten iig!!!!!
[22:10] <Smokie> lol
[22:10] <Frank> idd
[22:10] <Frank> dan is rene de lul
[22:10] <Smokie> yep
[22:10] <Smokie> geen illegale praktijken
[22:11] <Smokie> met ali enzo
[22:11] <Smokie> ali illigali
[22:11] <Frank> ik had eerst iets van 10 pc's
[22:11] <Smokie> heb her nog steeds 3
[22:11] *** PCBJ01820 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v PCBJ01820
[22:11] <Frank> alleen toen kwam er een tech support kerel, heb ik het er gauw bij iedereen afgeveegd
[22:11] <ChriskE> komtie
[22:11] <ChriskE> :P
[22:11] *** DESKTOP476 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v DESKTOP476
[22:11] *** J4M4P3811 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v J4M4P3811
[22:11] *** RICKY-DZCRCIWUB0 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v RICKY-DZCRCIWUB0
[22:11] *** KAREL3335 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v KAREL3335
[22:11] <Smokie> ?
[22:11] *** SILVIA516 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v SILVIA516
[22:11] <ChriskE> let op
[22:11] <Frank> wtf is going on
[22:11] *** WESLEY167 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v WESLEY167
[22:11] *** TURFSCHIP643 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v TURFSCHIP643
[22:11] *** LAPTOPJAN842 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v LAPTOPJAN842
[22:11] *** ACER794 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v ACER794
[22:11] *** CC498428-A532 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v CC498428-A532
[22:11] *** LY-7FR4XU7LM4UT2 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v LY-7FR4XU7LM4UT2
[22:11] *** SVG179 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v SVG179
[22:11] *** WERK775 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v WERK775
[22:11] *** FRANK-BBTZHF4E92 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v FRANK-BBTZHF4E92
[22:11] <Smokie> ik kijk
[22:11] *** CC70231-B755 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v CC70231-B755
[22:11] *** JAN-072WEPSN1ID4 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v JAN-072WEPSN1ID4
[22:11] *** SAM999 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v SAM999
[22:11] *** Own3D-27654 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-27654
[22:11] *** Own3D-54454 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-54454
[22:11] *** Own3D-28144 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-28144
[22:11] *** Own3D-31006 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-31006
[22:11] *** Own3D-54047 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-54047
[22:11] *** Own3D-56999 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-56999
[22:11] *** Own3D-21943 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-21943
[22:11] *** Own3D-58956 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-58956
[22:11] *** Own3D-65245 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-65245
[22:11] *** Own3D-05437 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-05437
[22:11] *** Own3D-52355 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-52355
[22:11] *** Own3D-71033 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-71033
[22:11] *** Own3D-91155 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-91155
[22:11] *** Own3D-09031 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-09031
[22:11] *** Own3D-25940 has joined #tz
[22:11] <Smokie> ROFL
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-25940
[22:11] *** Own3D-35973 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-35973
[22:11] *** Own3D-83789 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-83789
[22:11] *** CP572698-A944 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v CP572698-A944
[22:11] *** Own3D-00248 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-00248
[22:11] *** Own3D-24451 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-24451
[22:11] *** Own3D-21731 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-21731
[22:11] *** Own3D-18284 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-18284
[22:11] *** Own3D-98268 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-98268
[22:11] *** Own3D-34734 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v Own3D-34734
[22:11] *** GINNEKE712 has joined #tz
[22:11] *** TzBoT sets mode: +v GINNEKE712
[22:12] <Frank> wat is deze shit
[22:12] <ChriskE> ik heb al verdubbeld
[22:12] <ChriskE> in 5 minuten

[22:12] <ChriskE> lol
[22:12] <Smokie> omg
[22:12] <Frank> wat houd al dit in
[22:12] <Smokie> het is wel druk nu
[22:12] <ChriskE> !privmsg #tz lala
[22:12] <Frank> wie zijn al die niewe pc's
[22:12] <Frank> ik snap er niets van
[22:12] <ChriskE> die hebbe nhet viruss binnen denk
[22:12] <ChriskE> verspraid zich eigen goed

[22:12] <Frank> haha
[22:13] <Frank> en die zijn allemaal online
[22:13] *** Own3D-98268 has quit IRC (Closing link)
[22:13] <ChriskE> ja
[22:13] *** realH has joined #tz
[22:13] *** TzBoT sets mode: +v realH
[22:13] <Frank> wat voor virus heb je er dan van gemaakt
[22:13] <DESKTOP476> lala
[22:13] <J4M4P3811> lala
[22:13] <SILVIA516> lala
[22:13] <KAREL3335> lala
[22:13] <RICKY-DZCRCIWUB0> lala
[22:13] <SAM999> lala
[22:13] <CC498428-A532> lala
[22:13] <LY-7FR4XU7LM4UT2> lala
[22:13] <LAPTOPJAN842> lala
[22:13] <PCBJ01820> lala
[22:13] <ACER794> lala
[22:13] <WESLEY167> lala
[22:13] <TURFSCHIP643> lala
[22:13] <SVG179> lala
[22:13] <CP572698-A944> lala
[22:13] <CC70231-B755> lala
[22:13] <JAN-072WEPSN1ID4> lala
[22:13] <WERK775> lala
[22:13] <FRANK-BBTZHF4E92> lala
[22:13] <Smokie> lalallaalla
[22:13] <Smokie> lol
[22:13] <GINNEKE712> lala
[22:13] <Smokie> whahaha
[22:13] <realH> ??
[22:13] <Frank> wat voor virus is het
[22:13] <DESKTOP476> TeamZevenbergen :D
[22:13] <J4M4P3811> TeamZevenbergen :D
[22:13] <SILVIA516> TeamZevenbergen :D
[22:13] <SAM999> TeamZevenbergen :D
[22:13] <RICKY-DZCRCIWUB0> TeamZevenbergen :D
[22:13] <KAREL3335> TeamZevenbergen :D
[22:13] <CC70231-B755> TeamZevenbergen :D
[22:13] <CC498428-A532> TeamZevenbergen :D
[22:13] <LY-7FR4XU7LM4UT2> TeamZevenbergen :D
[22:13] <PCBJ01820> TeamZevenbergen :D
[22:13] <TURFSCHIP643> TeamZevenbergen :D
[22:13] <WESLEY167> TeamZevenbergen :D
[22:13] <LAPTOPJAN842> TeamZevenbergen :D
[22:13] <ACER794> TeamZevenbergen :D
[22:13] <JAN-072WEPSN1ID4> TeamZevenbergen :D
[22:13] <WERK775> TeamZevenbergen :D
[22:13] <SVG179> TeamZevenbergen :D
[22:13] <FRANK-BBTZHF4E92> TeamZevenbergen :D
[22:13] <Frank> ?
[22:13] <CP572698-A944> TeamZevenbergen :D
[22:13] <realH> own 3d?
[22:13] <Smokie> :D
[22:13] <GINNEKE712> TeamZevenbergen :D
[22:13] <Frank> alleen een mirc virus
[22:13] <Frank> ?
[22:13] *** DESKTOP476 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** J4M4P3811 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** SILVIA516 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** RICKY-DZCRCIWUB0 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** KAREL3335 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** CC70231-B755 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** LY-7FR4XU7LM4UT2 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** CC498428-A532 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** WESLEY167 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** CP572698-A944 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** SAM999 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** TURFSCHIP643 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** PCBJ01820 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** LAPTOPJAN842 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** ACER794 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** WERK775 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** JAN-072WEPSN1ID4 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** FRANK-BBTZHF4E92 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** SVG179 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-54047 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-27654 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-54454 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-21943 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-28144 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-58956 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-65245 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-31006 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-56999 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-21731 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-71033 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-52355 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-09031 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-83789 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-35973 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-05437 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-91155 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-00248 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-24451 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-25940 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-18284 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** GINNEKE712 has quit IRC (Closing link)
[22:13] *** Own3D-34734 has quit IRC (Closing link)
[22:14] <ChriskE> zo
[22:14] <ChriskE> :)
[22:14] <pcmadman> staat daar allemaal koe op?
[22:14] <ChriskE> neej
[22:14] <ChriskE> doe ik ook niej op die
[22:14] <ChriskE> want dan bant smokie mij
[22:14] <ChriskE> want da mag niej :/
[22:14] <Frank> wat houd dit virus dan in?
[22:14] <Smokie> ;)
[22:14] <pcmadman> oke, die zijn dus illegaal
[22:14] <realH> ik ga door met renegade
[22:14] <Smokie> !kick realh
[22:14] *** realH was kicked by TzBoT (TzBoT)
[22:14] <pcmadman> hoeveel legale pc's heb je ?
[22:15] <ChriskE> hmm
[22:15] <ChriskE> denk 20 a 30
[22:15] <ChriskE> zal nog een paar vrienden vragen
[22:15] <ChriskE> kom ik mayby wel aan 50
[22:15] <Frank> zit je bij team zevenbergen?
[22:15] <pcmadman> ALLEMAAL AANZETTEN, EN WEL NU >:)
[22:15] <Smokie> ze staan alleemaal uit
[22:15] <ChriskE> moek ze aan zetten dan ?
[22:16] <ChriskE> w8 effe
[22:16] <ChriskE> ik kijk van die illegale bots
[22:16] <pcmadman> Als ze legaal zijn natuurlijk wel hè!!
[22:16] <ChriskE> wie langer als een dag uptime hebben

[22:16] *** Son has joined #tz
[22:16] *** TzBoT sets mode: +v Son
[22:16] * pcmadman is zo terug
[22:16] <Smokie> yo mitchel
[22:16] <Son> 10ey
[22:16] <Smokie> hoest?
[22:16] <Son> goed
[22:16] <Smokie> mooi zo
[22:16] <ChriskE> Own3D-09890: cpu: 0MHz. ram: 523632KB total, 291560KB free. os: Windows 2000 [Service Pack 2] (5.0, build 2195). uptime: 2d 2h 14m
[22:16] <Frank> ik ga weer
[22:16] <Son> ik denk kom is ff langst
[22:16] <Frank> mzzl
[22:17] <Smokie> al nieuwe leden gevonden?
[22:17] <ChriskE> cpu: 0MHz
[22:17] <ChriskE> lol
[22:17] <Smokie> hmm ok frank
[22:17] <Smokie> mzzl
[22:17] <Frank> !kick ChriskE
[22:17] *** ChriskE was kicked by TzBoT (TzBoT)
[22:17] *** ChriskE has joined #tz
[22:17] *** TzBoT sets mode: +v ChriskE
[22:17] <Smokie> lol
[22:17] <ChriskE> !kick frank
[22:17] <Frank> en ik ben weg
[22:17] <Frank> haha
[22:17] <ChriskE> :/
[22:17] <Frank> ik ga al weg
[22:17] <Smokie> lol
[22:17] <Son> lol
[22:17] <Smokie> mzzls
[22:17] <Frank> ff kijken of ik nog wat te zeggen had hier
[22:17] <Frank> mzzl
[22:17] <Smokie> ok
[22:17] <Smokie> spreek je
[22:17] <Frank> mzzl chisk
[22:17] <ChriskE> frank
[22:17] <Frank> mzzl Son
[22:17] <ChriskE> jij
[22:17] <Smokie> !kick frank
[22:17] *** Frank was kicked by TzBoT (TzBoT)
[22:17] <ChriskE> edu?
[22:17] <ChriskE> frank is edu ?
[22:17] <ChriskE> 66.71.70.205
[22:18] <Son> mar ik heb trouwens ff geen leden meer kunnen vinden
[22:18] <ChriskE> hoe ken die frank edu zijn
[22:18] <ChriskE> :/
[22:18] <Smokie> hoezo?
[22:18] <ChriskE> edu
[22:18] <Smokie> jah
[22:18] <ChriskE> educational
[22:18] <Smokie> ja
[22:18] <ChriskE> kanker 100 mbit man
[22:18] <Smokie> yep
[22:18] <ChriskE> wtf
[22:18] <ChriskE> ik wil zon bot van mij op hem
[22:18] <ChriskE> ga ik met die bot
[22:18] <ChriskE> ddsossen
[22:18] <ChriskE> :p
[22:19] <Smokie> lol lukt je toch niet
[22:19] <ChriskE> lol
[22:19] <ChriskE> wedden
[22:19] <ChriskE> ?
[22:19] <Smokie> of je probeert dat gewoon niet
[22:19] <ChriskE> k
[22:19] <ChriskE> :p
[22:19] <Smokie> trouwens hij heeft z'n limiet overschreden van 1,5 gb per maan
[22:19] <Smokie> d
[22:19] <Smokie> hij zit nu op 56 K
[22:19] <Smokie> lol
[22:19] <ChriskE> LOL
[22:19] <ChriskE> 1.5 gig per maand
[22:19] <ChriskE> tering weinig zeg
[22:19] <Smokie> tja
[22:20] <Smokie> hij woont in amerika
[22:20] <ChriskE> ben effe zuipe
[22:20] <Smokie> zuip ze
[22:20] <Son> wie woont in amerika?
[22:20] <Smokie> Frank
[22:20] <Son> o
[22:20] <Son> die gaan we ook nog wel een X inhalen or
[22:21] <Smokie> hahaha
[22:21] <Smokie> ooit
[22:21] <Son> :D
[22:21] <Son> maar ik ben weer weg
[22:21] <Son> mzzl
[22:21] <Smokie> ok mzzls
[22:21] <Smokie> !kick son
[22:21] *** Son was kicked by TzBoT (TzBoT)
[22:21] <ChriskE> There are 67 users and 2 invisible on 1 servers
[22:21] <ChriskE> 1 operator(s) online
[22:21] <ChriskE> 16 unknown connection(s)
[22:21] <ChriskE> 6 channels formed
[22:21] <ChriskE> I have 69 clients and 0 servers
[22:21] <ChriskE> -
[22:21] <ChriskE> Current Local Users: 69 Max: 194
[22:21] <ChriskE> Current Global Users: 69 Max: 70

[22:21] *** ChriskE was kicked by TzBoT (5Floodkick> Over 4 lines in 3 seconds.)
[22:21] *** ChriskE has joined #tz
[22:21] *** TzBoT sets mode: +v ChriskE
[22:21] <Smokie> ?
[22:21] <ChriskE> das mijn irc server
[22:21] <ChriskE> :P
[22:22] <ChriskE> wat voor ircd draai je ?
[22:22] <Smokie> ircd?
[22:22] <Smokie> weet ik veel
[22:22] <ChriskE> unrealircd/
[22:22] <Smokie> i dont care
[22:22] <ChriskE> hoe kom ik dan in dit chat kanaal als je heem ircd draait :/

[..]

[00:29] <ChriskE> blaat
[00:29] <ChriskE> diablo II owned :d
[00:29] <Smokie> :P
[00:30] <Smokie> duurde lang
[00:30] <ChriskE> ik laat denk effe wa bots loaden
[00:30] <Smokie> oh
[00:32] <ChriskE> loaden er een paar ?
bold: Opvallende opmerkingen
italic: wat al eerder voorbij is gekomen uit de log
underline: PC's die hij command heeft gegeven zich ff te raporteren in #tz

Ik had wel al een vermoeden dat hij met PC's bezig was die niet van hem waren, maar vertrouwde er wel op dat hij na de vele waarschuwingen hier geen clients op zou laden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

laden van bots:

Owned-nummertje

zegt eigenlijk al genoeg,
is waarschijnlijk gewoon een of andere scriptkiddie met access tot een lading bots via backdoors/trojans whatever

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx voor verslag pcmadman, nu is het allemaal stuk duidelijker hoe hij het voor mekaar heeft gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Security is niet mijn core-interresse, maar het viel me gisteren tijdens het chatten al op dat hij veel illegaal bezig was en toen jij toen straks liet doorschemeren en dat de output burst die ChriskE had belooft er niet was, toen wist ik het wel en omdat het voor somige toch niet helemaal duidelijk was wou ik het gewoon ff kwijt... :D

Ik had de bots die steeds connecten underlined in de quote, maar dat doet ie niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 03:56:
Een ini file ... kan van overal komen, kan zelf aangemaakt zijn om een bepaald team in zwart daglicht te stellen.
Ik kan hier ook snelsnel komen zeggen dat ik een dnet client gevonden op school x van team y en ik flans een ini file in elkaar en hupla, teampje gebanned ...
Hopelijk kan de log op de volgende pagina je overtuigen.. |:(

(Overigens was de gedachte om zoiets te melden om een mede DPC-er 'te naaien' nog niet door mijn hoofd geschoten, maar goed. Misschien geldt hier het spreekwoord zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alleen stelt hij team zevenbergen, division Brabant en DPC in kwaad daglicht, hij's nog trots op ook!

en superidiot om op irc kanaal op te pijpen over z'n daden........

net een pyromaantje wat blijft kijken nadat hij een fik heeft gemaakt.....

maar aan de ene kant vind ik dit een goed topic, en ff een reminder om alleen legale pc's te assimileren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobzQ schreef op 24 januari 2004 @ 11:44:
[...]

Hopelijk kan de log op de volgende pagina je overtuigen.. |:(

(Overigens was de gedachte om zoiets te melden om een mede DPC-er 'te naaien' nog niet door mijn hoofd geschoten, maar goed. Misschien geldt hier het spreekwoord zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten)
Neenee, je vat het ook verkeerd op.
Het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd hoor!

Maar zoals je ziet, Team Zevenbergen heeft hun eigen onderzoek gedaan, en idd, hij kwam er wel heel verdacht uit!

Bannen die gast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Kick dat snotjong uit jullie team en basta.
Valt er nog meer te bespreken, regel dat even met Floppus (PV DNet). (Het lijkt me bijv. handig om dnet even in te lichten met daarbij de opmerking dat eea al opgelost is, zodat er niet weer een rel uitbreekt als iemand bij dnet klaagt)

Dit topic is voor de rest niet echt zinvol meer.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.