Digitale TV?

Pagina: 1
Acties:

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:46
Ik ben vaak naar engeland geweest en daar is digitale tv gewoon een standaard aan het worden. Je kan bijvoorbeeld bij voetbal wedstrijden de camera punt kiezen die je wilt zien, live stemmen zodat bijv een kook programma kunt kiezen wat ze gaan koken, spelletjes spelen enz.

Wanneer komt zoiets naar nederland? ik weet dat canal+ zoiets heeft, maar dat vond ik bagger vergeleken Sky, of NTL (wat je dus in engeland hebt). canal+ kon ik toen niet eens BBC 1 of 2 op vinden alleen BBC world.
Volgens mij heeft casema ook zoiets tegenwoordig, maar al die extra funtionaliteiten die al die engelse zender hebben, heb je niet met al die nederlandse zenders, vindt ik toch teleur stellend. jammer dat nederland zo achterloopt

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:23
Ik weet dat de belgische VRT ermee aan het experimenteren is, meer niet.

Verwijderd

LOL! Als we daarop moeten wachten zijn we over 10 jaar nog niets verder, VRT heeft geen rooie duit :p

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ongeveer 8 jaar geleden was er zo'n hele hype over dit soort dingen, online meespelen met tv spelletjes en dergelelijke maar sindsdien heb ik er weinig meer over gehoord.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:46
als sbs maar niet gaat beginnen met online spelletjes.

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:42

netblade

Sunrise

Chillmeister schreef op 23 januari 2004 @ 15:11:
als sbs maar niet gaat beginnen met online spelletjes.
je kon zo vader zo zoon meespelen via dat casema kassie :)
Grappig idee, maar NL loopt op alles ongeveer achter

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Pagina: 1